این روز ها جبهه مردمی مبارزه با فساد در فضای مجازی، فعالیت خود در مقابله با هنجار شکنان را ادامه می دهد. این فعالیت گسترده اظهارات و حمایت های برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان حوزه فضای مجازی و سایر شخصیت ها را به همراه داشته و همگان بر لزوم وجود فضای امن برای خانواده ها در فضای مجازی تاکید می کنند.

امر به معروف در فضای مجازی هم واجب است و ورود خودجوش مردم به مبارزه با فساد در فضای مجازی جای خوشحالی دارد

به گزارش گلستان 24، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص تشکیل جبهه مردمی مبارزه با فساد در فضای مجازی در گفتگو با «سراج24» تاکید کرد: بنده معتقد هستم که این باور را باید در مردم تقویت کنیم که به چهارچوب های اخلاقی پایبند باشند.

مهدی دواتگری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص ورود مردم در مقابله با فساد در فضای مجازی، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در تمام حوزه ها چه سیاسی و چه اجتماعی یک امر شرعی است و بر همه واجب است و ورود خودجوش مردم در امر به معروف در فضای مجازی و تشکیل جبهه برای مقابله با ترویج فساد و مقابله با رخنه در فرهنگ غنی ایرانی جای خوشحالی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، با تاکید بر لزوم حرکت این جبهه در راستای قانون و سازگاری با دستگاه قضایی، خاطر نشان کرد: بنده معتقد هستم که این باور را باید در مردم تقویت کنیم که به چهارچوب های اخلاقی پایبند باشند.

رئیس کمیته مطالبات ملی با اشاره به وظایف قوه قضائیه در این خصوص اظهار داشت: دستگاه قضایی همانطور که در قانون مشخص شده است یک وظیفه ذاتی دارد و از این دستگاه انتظار می رود که به این وظیفه ذاتی خود عمل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصادیق را باید دستگاه قضا مشخص کند، افزود: بنده با توجه به مسئولیتی که در کسوت قضا داشتم، معتقدم باید تشخیص مصادیق را در این فضا به مسئولین قضایی بسپاریم.

منبع: سراج24

ارسال نظر

آخرین اخبار