مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج و مدیر سایت گلستان 24،فعال جهادی در فضای مجازی استان گلستان انتخاب شد.

سید رضا رحیمی جهادگر نمونه در فضای مجازی استان گلستان انتخاب گردید

به گزارش گلستان24، در جشنواره زندگی به سبک جهادی که  به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان گلستان و با حضور جمعی از فعالان فرهنگی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد،سید رضا رحیمی مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج و مدیر سایت گلستان 24 فعال جهادی در فضای مجازی استان گلستان انتخاب و با اهدا لوح سپاس از وی تقدیر شد.

متن کامل لوح تقدیراهدایی به شرح زیر است:

حضور ارجمند جناب آقای سید رضا رحیمی

با سلام واحترام

همانطور  که مستحضرید بشریت و جوامع انسانی براساس رهنمودهای کلام وحی و عمل به کتاب رشد و هدایت ، قرآن مجید که توسط حضرت ختمی مرتبت ، محمد (ص) به ارمغان آمده است ، مسیر سعادت و عاقبت بخیری را طی خواهند نمود . بی شک اقتدا و عمل به قرآن در صورتی ممکن است که با مراجعه به کلام ناب معصومین (ع) و عمل به آن همراه و همگام باشد .

بدینوسیله از تلاش های بی شائبه و سعی وافر جنابعالی که در جهت گسترش کلام امام معصوم (ع) و احیای ( مبارزه دائمی خستگی ناپذیر ) ثابت قدم بوده اید ، صمیمانه قدردانی می نمایم .

امید است که در ذیل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای ارزشمند حضرت امام خامنه ای ( دامت برکاته ) در مسیر ( زندگی به سبک جهادی ) موفق و مؤید باشید .

علی اکبر عصار نیا

مدیرعامل موسسه شبکه جوانان رضوی

سید رضا رحیمیسید رضا رحیمیسید رضا رحیمیسید رضا رحیمیسید رضا رحیمیسید رضا رحیمیسید رضا رحیمیسید رضا رحیمیسید رضا رحیمیسید رضا رحیمیسید رضا رحیمی

ارسال نظر

آخرین اخبار