در پی خرابی سایت اینترنتی ثبت‌نام

از صبح دیروز خرابی سایت اینترنتی ثبت‌نام آزمون استخدامی بیمارستان‌های شرق گلستان موجب سردرگمی ثبت‌نام کنندگان شده است.

سردرگمی ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی بیمارستان‌های شرق گلستان

 ثبت‌نام شرکت در آزمون استخدامی 116 نفر (31 زن و 85 مرد) در بیمارستان‌های کلاله و مینودشت، کلینیک تخصصی کلاله، گالیکش از ساعت 8 صبح روز 29 اردیبهشت‌ماه آغازشده و قرار بود تا ساعت 22 شب چهارشنبه 5 خردادماه ادامه داشته باشد.

به گزارش گلستان24، ازآنجایی‌که معمولاً اکثر ثبت‌نام کنندگان در کشور ما این امر را در روز پایانی انجام می‌دهند از ساعت 10 صبح دیروز سایت ثبت‌نام آزمون استخدامی بیمارستان‌های شرق گلستان به نشانی www.tarahansepid.ir خراب است و باعث سردرگمی و نگرانی بسیاری در کافی‌نت‌ها شده است.

این افراد برای ثبت‌نام در این آزمون مبلغ 300 هزار ریالی را واریز کرده‌اند اما به دلیل خرابی سایت نمی‌توانند ثبت‌نام اینترنتی انجام دهند.

لازم است مسئولین برگزاری و ثبت‌نام این مشکل را در ساعات پایانی ثبت‌نام رفع کنند یا مهلت ثبت‌نام را افزایش دهند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد تاکنون بیش از 8 هزار نفر برای این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که نشان از آمار بالای بیکاری جوانان شرق گلستان است.

همچنین شنیده‌های تأیید نشده حکایت از آن دارد با توجه به حجم بالای ثبت‌نام کنندگان این خرابی عمدی بوده تا بر تعداد ثبت‌نام کنندگان افزوده نشود.

حال با پرداخت مبلغ 300 هزار ریالی و جا ماندن تعداد زیادی از ثبت‌نام لزوم تمدید مهلت ثبت‌نام احساس می‌شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

انتهای پیام/

منبع: نیلکوه

ارسال نظر

  • کمال
    0

    سلام
    متاسفانه چرا کسی بفکر نیست ؟ این اصلا استخدامی نیست واقعا عجیبه چرا حوونای ما حواسیشون نیست مسئولین هم دقت نکردند
    این یه شرکت پیمانکاره که یک پیمان رو از دانشگاه علوم پزشکی یک ساله برنده شده و به تعدادی نیرو نیاز داره شاید این شرکت سال دیگر در مناقصه پیمان برنده نشد ؟‌ اگه استخدامی بود چرا دانشگاه علوم پزشکی این آزمون و روال را انجام نداد این شرکت برای جذب نیرو از کجا مجوز گرفته کدام سازمان مجری آزمونه و په کسی بر صحت انجام آن نظارت دارد ؟‌ منابع آزمون چیست ؟‌ همه اینها باید در همین اطلاعیه اعلام میشد یک سوء استفاده کلان از نیاز جوانان به کار در کمال سکوت مسئولین شرق استان و دانشگاه علوم پزشکی

آخرین اخبار