احساس غم و ناراحتی مداوم و از دست‌دادن علاقه و … افسردگی ایجاد می کند. به نظر کارشناسان، در فصل زمستان به علت کمبود نور خورشید، در برخی از افراد افسردگی فصلی بوجود می آورد .

رفع کامل افسردگی برای همیشه

به گزارش گلستان 24، طباطبایی روانشناس و کارشناس طب سنتی درباره دور ماندن از بیماری افسردگی، عنوان کرد: افراد از خاصیت بعضی مواد غذایی غافل هستند؛ بهارنارنج و گل گاوزبان برای درمان افسردگی بسیار اهمیت دارد.

وی در مورد نحوه صحیح استفاده برای درمان افسردگی گفت : برای درمان و ایجاد آرامش؛ بعد از ظهر سه شنبه های هر هفته یک لیوان شربت بهارنارنج و بعداز ظهر پنج شنبه ها و جمعه ها یک لیوان دم کرده گل گاوزبان، احتیاج داریم.

کارشناس طب سنتی تصریح کرد : برای تهیه دم کرده گل گاوزبان، به طوری که مرسوم است مقداری گل گاوزبان را مانند چایی دم کنید؛ ولی برای تهیه شربت بهارنارنج بهتر است، یک سوم لیوان شربت بهار نارنج و دو سوم لیوان آب بریزید؛ اگر شربت بهارنارنج را در اختیار ندارید می توانید از عرق آن به همان مقدار ، استفاده کنید.

وی درباره طول مدت درمان گفت : درمان قطعی با رعایت روزها ، هشت هفته به طور مداوم طول می کشد؛ نباید در بین این هشت هفته روزهای گفته شده فراموش شود و اگر نتوانستید زمان را رعایت کنید، دوباره درمان را شروع کنید و معجزه درمان را ببینید.

ارسال نظر

آخرین اخبار