شهردار گالیکش از قرعه‌کشی و اهدا جایزه خوش‌حسابی به آن دسته از شهروندانی که عوارض خود را تا پایان 21 بهمن‌ماه سال جاری پرداخت کنند خبر داد.

عوارض شهرداری را پرداخت كنيد و خودرو پرايد برنده شويد

سید علی‌اصغر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: بنا به پیشنهاد شهرداری گالیکش و حسب بند یک صورت‌جلسه شماره 102 فوق‌العاده شورای محترم شهر گالیکش به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آن دسته از مؤدیانی که از تاریخ 22 دی‌ماه لغایت 21 بهمن‌ماه سال جاری نسبت به پرداخت عوارض نوسازی و خدمات شهری خود اقدام نمایند جوایز نفیسی پرداخت خواهد شد.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: این جوایر در اجرای تبصره یک ماده 10 قانون نوسازی متناسب با وصول عوارض به‌قیدقرعه تحت عنوان جوایز خوش‌حسابی اهدا خواهد شد.

ashrpkpjb 1

شهردار گالیکش تصریح کرد: در قرعه‌کشی به شهروندان خوش‌حساب متناسب با وصول عوارض؛ لوازم‌خانگی، تا 5 کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات، تا 10 کمک‌هزینه سفر به حج عمره مفرده و دو دستگاه پراید با حضور مسئولین و شهروندان اهدا خواهد شد.

موسوی خاطرنشان ساخت: مراسم قرعه‌کشی در شب 22 بهمن طی جشنی با عنوان 'جشن انقلاب' برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که پرداخت هر 500 هزار ریال یک امتیاز محسوب خواهد شد گفت: مؤدیان هنگام پرداخت قبوض عوارض کارت قرعه‌کشی را باید از شهردار دریافت نمایند.

به گفته موسوی علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 01735830116 تماس حاصل نمایند.

ashrpkpjb 1

ashrpkpjb 1

ashrpkpjb 1

نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار