حسن گنجی، مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوای گلستان:

بازگشت نه تنها سران فتنه، بلکه منسوبین به فتنه 88، خیانت به انقلاب و نظام است. کسانی که سهمی هر چند کوچک، در فتنه 88 داشته اند، باید به تناسب همان میزان و طبق قانون، به مجازات برسند. تاریخ مصرف سیاسی و اجتماعی سران فتنه، گذشته است.

تاریخ مصرف سیاسی و اجتماعی سران فتنه، گذشته است

حسن گنجی، مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوای گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، ضمن تبریک ایام به یاد ماندنی و ارزشمند حماسه دی ماه، علت رخداد این حماسه را مورد بررسی قرار داد و افزود: تعرض به ارزش های دینی و ملی ما، که شامل عاشورای اباعبداله (ع) و تصاویر حضرت امام (ره) است، زمینه فراهم شدن بستر حماسه 9 دی بود. پاسخ ملت عظیم ایران به این جسارت و تعرض، مرهون بصیرت افزایی مقام معظم رهبری، که به عنوان پرچم دار انقلاب با سخنرانی های خود، راه را روشن کردند وپایبندی ملت به اسلام و انقلاب بود. خط قرمز مردم ایران همین ارزش های دینی و انقلابی است.

ugjg

وی در ادامه گفت: مردم با بصیرت و ایمان خود، در همه شهر های ایران به صحنه آمدند تا از ارزش های خود دفاع کنند. طبق آمار فقط در تهران حدود چهار میلیون نفر، بزرگترین هیئت عزاداری سالار شهیدان را تشکیل دادند و وفاداری به انقلاب اسلامی را در آن روز شاهد بودیم. این نشان دهنده این موضوع است که در ادامه راه انقلاب، مردم ما استوار تر، هوشیار تر و با پایبندی و وفاداری بیشتر در این مسیر حرکت می کنند.

kjhbkjbijhiohio

حسن گنجی با اعتقاد به این که تصیمیم گیری درباره قواعد کلی، بر اساس قانون اساسی، به عهده رهبری است، یادآور شد که ما نباید جلوتر یا عقب تر از ایشان قدم برداریم و ادامه داد: نگاه مقام معظم رهبری به سران فتنه این است که آن ها به ملت ، شهدا و ارزش ها ظلم کردند. دل مردم را به درد آورده اند و به اموال عمومی و قانون تعرض کردند. در همین راستا، بازگشت نه تنها سران فتنه، بلکه منسوبین به فتنه 88، خیانت به انقلاب و نظام است. کسانی که سهمی هر چند کوچک، در فتنه 88 داشته اند، باید به تناسب همان میزان و طبق قانون، به مجازات برسند. تاریخ مصرف سیاسی و اجتماعی سران فتنه، گذشته است. بیگانگان در آن طرف مرز های ایران، هیچ امیدی ندارند که سران فتنه در آینده برای آن ها عنصری فعال و تاثیر گذار باشند. آن ها یک بار مصرف بودند و از آن ها بهره برداری شد و هویت سیاسی و اجتماعی آن ها مشخص است. سران فتنه خط قرمز ما هستند و منسوبین فتنه در ادامه کار باید به تناسب نقش آفرینی شان در جریان فتنه، بدون ملاحظه این که فرزند چه کسی هستند ، چه جایگاهی دارند و در چه جناهی هستند، باید مجازات  شوند. هنوز این اتفاق نیافتاده است و قوه قضاییه باید در این زمینه اقدام قاطع تری انجام دهد.

ارسال نظر

آخرین اخبار