مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با حضور در اداره گاز شهرستانهای بندرترکمن ، گمیشان و سیمین شهر با کارکنان آنها دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل گاز گلستان با کارکنان ادارات غرب استان دیدار کرد.
در این دیدار که به صورت جداگانه  انجام شد هریک از روسای ادارات مذکور ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از حضور مدیر عامل و هیئت همراه   گزارشي از وضعیت ادارات تحت الامر و درخواستها و پیشنهادات مورد نظر خود را ارائه نمودند.  
 
به گزارش گلستان 24، در ادامه نیز مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با ابراز خوشنودی از حضورش در جمع صمیمی پرسنل زحمت کش  ادارات  گاز شهرستانهای بندرترکمن، گمیشان و سیمین شهر گفت:رسالت همه ما مشخص و تعیین شده است و باید با تلاش و پشتکار و  همدلی و مشارکت به نحو مطلوبی آنرا  انجام داده و به اهداف تعیین شده نایل شد .
 
مهندس صفرعلی جمال لیوانی  افزود: همواره در طول دوره کاری آنچه برای من مهم بوده صداقت ،پشتکار و جدیت در کار می باشد که شایسته است با توجه به موارد ذکر شده و هر یک از کارکنان با احساس مسئولیت وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم. 
 
 وی تصریح کرد:با عنایت به اینکه ادارات گازرسانی مستقیماً با ارباب رجوع در ارتباط  می باشند بنابراین لازم است مقوله احترام را سر لوحه امورات خود قرار دهند و کرامت آنها را حفظ نمایند.
  
  مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درپایان با اشاره به اهمیت وصول مطالبات شرکت اذعان کرد:در حال حاضر با حجم بالای بدهی در بخشهای مختلف مواجه هستیم که باید با برنامه ریزی منسجم هر چه سریعتر این مطالبات را وصول نمائیم. 
 
گفتنی است درپایان هر یک از این نشستها ، کارکنان درخواستهای مورد نظر خود را مطرح نموده و مدیرعامل و هیئت همراه با سعه صدر سئوالات ارائه شده را پاسخگویی نمودند .  
 
 
 
 
 

ارسال نظر

  • کارمند شرکت گاز
    0

    این دیدار ها ارزش نداره . چون طوری برخورد میکنند که کسی جرات پرسش و انتقاد نداشته باشه.

  • کارمند
    0

    به بنده که یه قولهای داد ببینیم سر حرفشون هستن یا نه !

آخرین اخبار