معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان گفت: 280 هزار دانش آموز گلستانی تا پایان سال تحصیلی93 از شیر رایگان استفاده می کنند.

توزیع شیر رایگان بین ۲۸۰ هزار دانش آموز گلستانی

قربان عرب احمدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان در خصوص این خبر خاطر گفت: توزیع شیر در مناطق روستایی صعب العبور به جهت اینکه دیرتر از مناطق شهری آغاز شد، هر روز انجام می شود.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: توزیع شیرپاستوریزه رایگان در مدارس شهری بین ۱۵۰ هزار دانش آموز از آذر ماه آغاز شد و با توجه به این که برخی از روستا ها و مدارس به دلیل بعدمسافت و محدودبودن ماندگاری شیرهای پاستوریزه امکان پذیر نبود لذا از شیراستریل برای این قبیل مدارس در نظر گرفته شد که خود این امر اعتبار خاصی را می طلبید.

عرب احمدی گفت: بلافاصله پس از ابلاغ اعتبار، معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش استان فرایند عملیاتی شدن این طرح را شروع نمود و پس از انجام مناقصه عمومی از ۱۸ دی ماه ۹۳ شیر استریل رایگان در مدارس دوردست توزیع شد و ۱۳۰هزار دانش آموز روستایی از آن بهره مند شدندکه امروز تقریباً درکلیه مدارس استان اعم از شهری و روستایی شیر رایگان توزیع می شود .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان در پایان سخنان خود اظهار داشت :اعتبار در نظر گرفته شده برای استان را ۱۰۴ میلیارد ریال اعلام نمود که تاکنون ۲۷ میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار