حجت الاسلام ابوترابی در گرگان:

عضو شورای حل اختلاف قوا کشور در مراسم ارتحال امام در گرگان با بیان اینکه حل مشکل نسل جوان باید مسئله اصلی مدیران باشد ، گفت : انقلاب اسلامی باید در سایه اقتصادی پویا و مولد به یک جامعه پیشتاز تبدیل شود.

 باید در برابر دشمن جبهه ای واحد و مستحکم تشکیل دهیم/حل مشکلات نسل جوان باید مسئله اصلی مسئولین باشد

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم بیست و هفتمین بزرگداشت عروج ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی در گرگان اظهارکرد: پیامبر اکرم برای اینکه پیام آور حق باشد و رابط بین خداو خلق باشد مبعوث شد.

وی ادامه داد: ما باید مبتنی بر دانش و معرفت در مسیر پیامبر قدم برداریم و نباید در این مسیر با نفس همراهی داشته باشیم.

حجت الاسلام ابوترابی در گرگان

عضو شورای حل اختلاف قوا در ادامه با بیان اینکه امام عمر خود را وقف حرکت در مسیر رسول ا.. کرد ، تصریح کرد : یاران پیامبر همچون سلمان و مالک اشتر در حرکت های سیاسی و اجتماعی خود کمترین زاویه را با حق نداشتند و به دلیل همراهی با امام علی (ع) بوده است.

ابوترابی همراهی با اولیاء و رسول اسلام را مهم ارزیابی کرد و افزود : امام خمینی (ره) اگر در برابر ظلم استقامت دارد و در مسیر عبودیت قدم بر می دارد علتش حرکت در مسیر پیامبر است.

وی انقلابی بودن را یکی از شاخصه های مهم امام دانست و گفت : امروز نظام سلطه به سرکردگی امریکا در جبهه کفر قرار دارد و در برابر این جبهه باید ایستادگی کرد.

نائب رئیس مجلس نهم در ادامه به ویژگی های اهل ایمان اشاره کرد و اذعان داشت: امام خمینی (ره) قلبش برای امت اسلام می تپید و قلبی لبریز از انسانیت داشت .

وی با بیان اینکه مقابله با کفر مهمترین ویژگی امام خمینی (ره) بود ، تصریح کرد: اگر امروز می خواهیم در برابر کفر پیروز شویم باید جبهه ای واحد و مستحکم تشکیل دهیم.

عضو شورای حل اختلاف قوا کشور با اشاره به اینکه دشمن سالها است که از گزینه نظامی برعلیه ایران سخن به میان می آورد اما جرات نگاه چپ به جغرافیای ایران را ندارد ، گفت:دشمن می داند که ما امروز در قله‎های اقتدار قرار گرفته ایم و اگر نظامیان آمریکایی به مرزهای ما نزدیک شوند تحقیر و بازداشت می‎شوند.

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به اینکه امام خمینی نماد بندگی و عبودیت است ،خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اقتدار و امنیت ایران این است که امروز ملت های مظلوم جهان ایران را پشتوانه مستحکم و نماد محبت و رحمت می بینند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: نظامی که در اوج اقتدار دفاعی و بالاترین میزان مشارکت درعرصه انتخابات را دارد ، رهبری و مدیریت آن درسطح بالای اقتدار است ، سرمایه مادی و نیروی انسانی متعهد دارد باید بتواند مشکلات اقتصادی خود را به سرعت برطرف کند.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت و مجلس باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند، گفت: مسئله و مشکلات نسل جوان باید مسئله اصلی و دغدغه مهم مدیران و مسئولین باشد .

عضو شورای حل اختلاف قوا به آسیب هایی که جوانان را تهدید می کند اشاره نمود ، گفت : انقلاب اسلامی باید در سایه اقتصادی پویا و مولد به یک جامعه پیشتاز تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار