مدیر خانه مطبوعات استان گلستان:

مدیر خانه مطبوعات استان گلستان در خصوص اجرای فاز نخست ساماندهی اعضای این تشکل صنفی گفت: 70 درصد پرونده اعضای خانه مطبوعات استان گلستان ناقص است که اعضا باید هر چه سریعتر نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

70 درصد پرونده اعضای خانه مطبوعات گلستان ناقص است/ 20 خرداد آخرین مهلت تعیین شده

به گزارش گلستان24، یحیی آذری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 20 خردادماه جاری آخرین مهلت تعیین شده برای تکمیل پرونده اعضای خانه مطبوعات است و این فرصت قابل تمدید نخواهد بود.

وی تصریح کرد: 323 پرونده در خانه مطبوعات استان گلستان وجود دارد که طبق اساسنامه 125 عضو این تشکل صنفی در انتخابات دوره دوم حائز حق رأی بودند و 198 عضو به دلیل نداشتن بیمه و نواقص پرونده از شرکت در انتخابات محروم شدند.

* عدم تکمیل پرونده موجب محروم ماندن اعضاء از خدمات حمایتی می‎شود

مدیر خانه مطبوعات استان گلستان با اشاره به اینکه فرصت تکمیل پرونده اعضای خانه مطبوعات تا 20 خردادماه جاری هدف‎گذاری شده است، افزود: این بازه زمانی قابل تمدید نخواهد بود و اعضای خانه مطبوعات باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

آذری با بیان اینکه نواقص پرونده اعضاء از طریق تماس تلفنی، سامانه پیامکی و شبکه مجازی اطلاع‎رسانی شده است، گفت: اعضایی که بعد از پایان مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نکنند عضویت آنها از این تشکل صنفی ملغی شده و از خدمات حمایتی، معیشتی، آموزشی و ... محروم خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فعالان رسانه باید در تشکیل بانک اطلاعاتی به خانه مطبوعات کمک کنند، ابراز کرد: با استفاده از آمار درست و متقن می‎توان برنامه‎ریزی خوبی برای جامعه رسانه‎ای استان گلستان ارائه کرد، رسانه‎ها نباید خودشان را از حق و حقوق اولیه محروم کنند.

* اصحاب رسانه باید ارتباط خود را با خانه مطبوعات بیشتر کنند/ مطالبات جدی‎تر پیگیری می‎شود

مدیر خانه مطبوعات استان گلستان با بیان اینکه تعامل رسانه و دستگاه‎های اجرایی باید در چارچوب مشخص باشد، گفت: حمایت از رسانه‎ها و ارتقاء جایگاه آنها منوط به تعامل مثبت و دوطرفه است.

آذری بیان کرد: اصحاب رسانه باید ارتباط خود را با خانه مطبوعات بیشتر کنند تا نیازها و مطالبات بر زمین مانده آنها به صورت جدی‎تر پیگیری شود.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار