فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده سپاه گرگان گفت: تفکر نفوذ در رسانه‌ها سبب ضربه زدن به انقلاب اسلامی می‌شود و رسانه های ارزشی باید در راستای مقابله با توطئه دشمنان تلاش کنند.

رسانه‌های ارزشی در راستای مقابله با نفوذ تلاش کنند

به گزارش گلستان24، سید علی مهاجر، در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه باید مراثب تفکر نفوذی دشمنان باشد.

وی افزود: این تفکر به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و اگر این تفکر در رسانه‎ای به وجود بیاید ضربات سنگینی می‌خورد.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به نمایشگاه مطبوعات استان گلستان تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات شورونشاط اهالی رسانه را به همراه داشته است.

مهاجر گفت: یکی از اهداف رسانه انقلابی را در انعکاس حقیقت است، کسی که دلش برای انقلاب اسلامی می‎تپد باروحیه مضاعف کار می‎کند که این روحیه بسیجی است.

به گفته وی، داشتن روحیه تلاش و کوشش در رسانه‎های استان را قابل‌تحسین است و رسانه‎هایی که در راستای اعتلای آرمان‎های انقلاب اسلامی تلاش می‎کنند رسالت سنگینی بر دوش دارند.

مهاجر اظهار کرد: قلم باید در دست افراد سالم باشد و رسانه باید حقیقت را نوشته و انتقال دهد قلم در دست افراد سالم کشور سالم را به همراه دارد و به سمت آرمان‎های انقلاب اسلامی حرکت می‎کند.

وی افزود: شبکه‎ها و روزنامه‎های زرد برای جلب‌توجه مخاطب به کارهای غیراخلاقی روی می‎آورند که پسندیده نیست.

مهاجر تأکید کرد: رسانه‎ها در بازگو کردن حقایق نقش مهمی در زندگی افراد جامعه دارند و اگر غباری شبیه فتنه جلوی حقیقت را بگیرد رسانه با آگاه‎سازی و بصیرت می‎تواند غبار را بزداید و روشنگری کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار