۵ مرد شرور با تشکیل یک باند خشن دست به زورگیری و آزار و اذیت در جنگل‌های استان گلستان می‌زدند.

پایان جنایت‌ باند افعی‌ها در جنگل‌های گلستان

متهمان كه اسم باند خود را افعي گذاشته بودند ، با تبر ، چاقو و سلاح شكاري به طعمه‌هايشان حمله و نقشه شوم خود را عملي مي‌كردند. آنها در یکی از مخوف‌ترين جنايت شان ، 2 زوج جوان را در جنگل‌هاي توسكستان گرگان به دام انداختند و بعد از سرقت اموالشان ، زن‌ها را مورد آزار و اذيت قرار دادند.

به گزارش گلستان 24، حدود ساعت 4 بعد از ظهر پنجشنبه، چهارم دي‌ماه 2 زوج جوان براي تفريح به جنگل توسكستان گرگان رفتند. آنها در محلي خلوت نشسته و سرگرم تفريح بودند كه ناگهان در محاصره 5مرد گرفتار شدند. مردان خشن صورت شان را با نقاب و شال پوشانده بودند و سلاح شكاري، تبر، چاقو و چوب در دست داشتند. ديدن چنين صحنه‌اي وحشت به دل زوج‌هاي جوان انداخت. مردان خشن به تهديد طعمه‌هايشان پرداختند و هر چه پول و طلا داشتند دزديدند اما اين تازه شروع نقشه‌ شومي بود كه در سر داشتند.

آنها پس از سرقت به ضرب و شتم زنان و مردان پرداختند و درحالي‌كه دست و پاي مردان را بسته بودند، زنان را به نقطه ديگري منتقل كرده و مورد آزار و اذيت قرار دادند.

به‌دنبال فرار آنها ، قربانيان با مراجعه به پليس از ماجراي شومي كه برايشان رخ داده بود، پرده برداشتند. يكي از آنها به مأموران گفت: آنها پس از اجراي نقشه‌شان به سمت خودروي ما رفتند و بعد از اينكه هر 4چرخ آن را پنچر كردند، پياده به طرف جاده رفتند و در ميان درختان گم شدند. ما هر طوري بود خودمان را به كنار جاده رسانديم و با كمك خودروهاي عبوري به شهر آمديم تا ماجرا را به پليس اطلاع دهيم.

ردپاي 2 برادر

با اين شكايت گروهي از كارآگاهان پليس آگاهي استان گلستان تحقيقات خود را آغاز كردند. آنها راهي محل حادثه شدند و به تحقيقات ميداني دست زدند اما هيچ‌كس مردان شرور را هنگام فرار نديده بود. تيم تحقيق در بررسي‌هاي گسترده به سرنخ‌هايي از يك پرايد مشكوك ‌دست يافت كه روز حادثه در آن حوالي ديده شده بود.

با رد گيري اين خودرو، كارآگاهان به 2 برادر رسيدند و مخفيگاهشان را در شهرستان مينودشت شناسايي كردند. بامداد 5 دي‌ماه، در حالي‌ كه كمتر از يك روز از شكايت زوج‌هاي جوان مي‌گذشت، تيم‌هاي عملياتي مخفيگاه 2 برادر را محاصره و آنها را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند. آنها همان روز و در عمليات ديگر سومين عضو اين باند را نيز به دام انداختند.

زورگيري‌هاي سريالي در جنگل

هر چند متهمان دستگير شده ادعاي بي‌گناهي مي‌كردند اما وقتي شواهد را عليه خود ديدند پس از 18ساعت بازجويي و تحقيق لب به اعتراف گشودند و جرم خود را گردن گرفتند. آنها با اعتراف به زورگيري خشن و آزار و اذيت 2 زن جوان، مخفيگاه 2 عضو ديگر باند را لو دادند.

با دستگيري تمامي متهمان در بازرسي مخفيگاه آنها لباس‌هايي كشف شد كه اين افراد روز حادثه به تن داشتند و شاكيان نشانه‌هاي آنها را به پليس داده بودند. علاوه بر آن چوب، ‌چاقو، تبر و يك قبضه سلاح شكاري نيز از متهمان كشف شد. همين‌ شواهد كافي بود تا اعضاي اين باند به ديگر جرايم ارتكابي‌شان هم اعتراف كنند.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين باند سازمان يافته پيش از اين نيز در جنگل‌هاي شهرهاي مختلف استان گلستان ازجمله گرگان، مينودشت و علي آباد دست به زورگيري مسلحانه زده بودند.

از آنجا كه آنها به همه طعمه‌هايشان به‌ صورت ناگهاني و در جنگل‌هاي خلوت حمله مي‌كردند، نام افعي را براي باندشان انتخاب كرده بودند. اعضاي اين باند اعتراف كردند كه در ساعاتي از روز كه جنگل‌ خلوت است راهي آنجا شده و به شناسايي طعمه‌هايشان مي‌پرداختند و پس از آن با تهديد دست به زورگيري مي‌زدند.

سرهنگ اكبري، رئيس پليس استان گلستان با اعلام اين خبر به همشهري گفت: اعضاي اين باند بعد از اعتراف به جرايم خود براي تحقيقات بيشتر در اختيار مرجع قضايي قرار گرفتند. وي با اشاره به سرعت عمل بالاي پليس براي دستگيري اعضاي اين باند خشن گفت: خوشبختانه با دستگيري متهمان آرامش و امنيت به جنگل‌هاي منطقه برگشته است.

انتهای پیام/همشهری

ارسال نظر

آخرین اخبار