یک شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی با همکاری موسسه اعتباری کاسپین اقدام به برگزاری سفرهای سیاحتی و زیارتی به اقصی نقاط جهان با تسهیلات اقساطی پرداختند.

سفر اقساطی به اقصی نقاط جهان از سوی یک شرکت گردشگری در گلستان+شرایط درخواست

به گزارش گلستان24، "سید مجتبی سادات"؛ مدیر عمال شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی خاطره گشت گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این خبر گفت: شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی "خاطره گشت گلستان" با همکاری موسسه ی "کاسپین (امید جلین)" در جهت کمک به افراد کم در آمد و یا کسانی که با وجود توان مالی ضعیف قصد عزیمت به سفرهای زیارتی و سیاحتی را در فصل تابستان دارند، از 1 میلیون تا سقف 10 میلیون تومان، تسهیلات پرداخت می کند.

1121222

وی افزود: این تسهیلات بدون کارکرد بوده و در اقساط 30 ماهه پرداخت خواهد شد.

"سادات" درپاسخ به این سوال که مدت زمان برگزاری این طرح در گلستان، چه میزان خواهد بود، تصریح کرد: این طرح فقط تا پایان شهریور 1395 اعتبار دارد و تمامی تورهای زیارتی و سیاحتی، داخلی و خارجی شامل این طرح خواهد بود.

332

مدیر عامل شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی خاطره گشت گلستان در پایان یاد آور شد: هم استانی های عزیز میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر بصورت حضوری به آدرس شرکت که همان گرگان/بلوار مفتح/ورودی اتوبانک صادرات/شرکت خاطره گشت گلستان است، مراجعه کنند و یا با تلفن  01732435656/01732435252 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار