کار آفرین برتر استان و مدیر عامل شرکت تعاونی گردشگری” سبز گشت هیرکانیا “که با برند “هاوش” از سال ۸۸ در گنبدکاووس فعالیت می کند، از بی مهری مسئولین برای ادامه روند احداث تنها پروژه هتل در گنبد می گوید.

بی مهری به تنها پروژه هتل در گنبد

به گزارش گلستان24، مهدی محمدی که پیش از این در قالب این شرکت فروشگاهی را با هایپر هاوش و با اشتغال مستقیم ۱۲۰ نفر در گنبد احداث کرده است گفت: روند تسریع در کار بیشترین مسئله یک سرمایه دار است اما در روند احداث پروژه هتل هاوش موانع بسیار است.

2
وی در باره این موضوع که هنوز در برخی از ادارات مجموعه هاوش به عنوان یک مجموعه گردشگری محسوب نمی شود گفت: این مسئله باعث شده هزینه هنگفتی برای امتیازات خدماتی که درخواست می شود، محاسبه شود.

1
وی همچنین با اشاره به اینکه اولین بار است هتلی ۴ ستاره در گنبد احداث می شود افزود: این هتل در زیر بنای ۶هزارمتر مربع در حال احداث است و ان شالله با رسیدن به بهره برداری ۱۲۵ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی دارد که انتظار می روند با توجه به نیاز شهرستان حمایت بهتری از این پروژه و در راستای اعطای تسهیلات شود و اگر این امر محقق شود تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

5

سفره خانه سنتی پروژه دیگر شرکت هاوش است که با ۱۳ آلاچیق و با خدمات کاملا سنتی در حال ساخت است و تقریبا ۹۰ درصد این پروژه پیشرفت داشته است.

محمدی در این باره نیز گفت: سفره خانه سنتی هاوش نیز ۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد و اولویت ما چه در بکارگیری نیرو برای ساخت و همچنین برای مدیریت و خدمات این سفره خانه نیروهای بومی هستند.

4
محمدی در باره فروشگاه نیز تصریح کرد: هایپر هاوش پروژه بسیار بزرگی است که با تکنولوژی مدرن جهان با مساحت زیربنای ۶۲۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۲۲۰۰۰ مترمربع احداث شده است.

وی دارا بودن پارکینگ خصوصی، فضای سبز مناسب و همچنین فضای سرگرمی برای کودکان در حین خرید والدین را از جمله امکانات جانبی این فروشگاه برشمرد.

محمدی ادامه داد: از میان ۱۲۰ نفر شاغل در هایپر هاوش حداقل ۱۰۷ نفر دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند و روند بیمه کردن کارکنان در این فروشگاه به این ترتیب است که هر یک از مراجعین برای کار پس از ۳ ماه فعالیت در صورت تائید عملکرد وی از سوی کارشناسان بیمه می شود.

7
مدیر عامل هاوش درباره احترام و تکریم مراجعین و کارکنان این مجموعه گفت: مهم‌ترین و با اهمیت‌ترین مسئله برای ما نظم، اخلاق و وجدان کاری است و تنها انتظاری نیز که از برخی مسئولین شهری دارم این است که بی‌احترامی نکنند!

وی به تیم داری هاوش در ابتدای شروع کار نیز اشاره کرد و گفت: با افتخار طی قراردادهای خصوصی، ورزشکارانی همچون فرهاد قائمی و میکائیل تاجر را در سطح جهانی را به تیم ملی ایران معرفی کردیم.

محمدی همچنین با عنوان این مطلب که مجموعه هاوش توانسته به لحاظ فعالیت های اقتصادی به عنوان تعاونی برتر انتخاب شود این موفقیت را حاصل استفاده از بهترین کارشناسان و مشاوران در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری دانست.

وی در پایان ضمن تشکر از فرماندار ویژه گنبد، همچنین معاونین وی بویژه احمد دستمرد، شورای اسلامی شهر و شهردار که بارها از پیشرفت کار پروژه بازدید کرده اند و مهندس منتظری رئیس اسبق اداره گاز که در تسریع کارها و گازرسانی به خوبی همکاری داشته است از مسئولین خواست تا همکاری لازم را برای به بهره برداری رساندن این پروژه ها که خود تاثیر بسزایی در تغییر چهره گردشگری شهر دارد نیز داشته باشند.

انتهای پیام/قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار