یادداشت اخیر احمد خاندوزی نوینسده هفته نامه سلیم و رپرتاژ وی برای رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در همین راستا ارزیابی می شود چه اینکه از مدتها پیش در منطقه علی آباد گمانه زنی هایی برای حضور مختار مهاجر در عرصه انتخابات مجلس بیان شده بود.

رپرتاژ انتخاباتی تبلیغاتی برای رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان

تنور انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی خیلی زودتر از آنچه که فکر می کردیم در گلستان گرم شده و این روزها آن دسته از افرادی که تمایل حضور در صحنه را دارند و یا اینکه گهگاهی نامی از آنها در این وادی برده می شود به دنبال تیم سازی و تهیه دفتر و کادرهای ستادی خود هستند .

یادداشت اخیر احمد خاندوزی نوینسده هفته نامه سلیم و رپرتاژ وی برای رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در همین راستا ارزیابی می شود چه اینکه از مدتها پیش در منطقه علی آباد گمانه زنی هایی برای حضور مختار مهاجر در عرصه انتخابات مجلس بیان شده بود.

اما این گروه برای ورود خود به عرصه بهانه ای بهتر از اینکه بخواهند به یک سایت ارزشی حمله کنند نیافتند چه اینکه خیلی از افراد، سایتها و مدیران برای مطرح کردن خود گاها دست به سیاه نمایی علیه این سایت زدند .

احمد خاندوزی در این مقاله مدعی شده پروژه حمله به فرزندان انقلاب کلید خورده ، ایشان در زمانی که انقلاب درسالهای 88 از طرف دوستان و همفکرانشان دچار تلاطم شده بود کجا بودند و چرا در ان ایام دلواپس فرزندان انقلاب نبودند که در خیابانهای تهران بخاطر دفاع از انقلاب جان خود را از دست دادند .

ایشان اگر دلش بحال فرزندان انقلاب می سوزد چرا وقتی دوستان وی در سال 88 شعار نه غزه نه لبنان و مرگ بر شعائر اصلی انقلاب سر دادند متعرض نشد و برای انقلاب و فرزندانش سینه سپر نکرد.

حال که مختار مهاجر به خاطر علی آبادی بودن او را به روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان برده دلواپس مهاجر شده و به سایت های ارزشی حمله می کند هر چند که این حمله یک فرار رو به جلو برای مطرح شدن در انتخابات آتی بوده است .

اما در مورد کشاورزی استان که نظر ما همان است که گفتیم و بر آن اصرار و پافشاری داریم ؛ اگر سازمان تعطیل شود هیچ اتفاقی نمی افتد ، کافی است 6 ماه ، یکسال و یا چند سال این سازمان عریض و طویل تعطیل باشد واقعا ببینید چه اتفاقی می افتد ، آیا مردم کشاورزی خود را رها می کنند، واقعا فکر می کنید مردم به خاطر سازمان و دولت کشاورزی می کنند ؟

موفقیت مهاجر در یک سال اخیر را دیدیم که چه بر سر کلزا آمد . امسال در حالیکه طبق گفته سهرابی رئیس اداره دانه های روغنی که پیش بینی کاشت 60 هزار هکتار بود اما فقط 5 هزار هکتار کشت شد که این بخاطر کیفیت بذر نامناسب سال قبل بود که مردم فقط علف را درو کردند .

وانگهی از وقتی دولت وارد کشاورزی شد مردم در گرفتن پول های خود تا ماهها باید صبر کنند تا این اداره و بانکها شیره و سود پول مردم  را تا لحظه آخر بمکند و نهایتا بعد از چند ماه پول مردم را با هزار منت بدهند .

همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تبدیل آن به باغ و ویلا در این سالها ضربه نهایی را بر کشاورزی استان زد و برای چند سال دیگر ما اصلا چیزی بنام کشاورزی نداریم و اکثرا مشغول فروختن زمین های خود هستند .

به هر حال اعتماد به نفس برخی مدیران خیلی زیاد است و البته بخشی از این هیجانات بخاطر ورود در عرصه های مهمتر اجتماعی است اما بدانیم مردم بهترین قاضی و محکمه هستند و بهتر بود هر مدیری در وجدان خود ابتدا کلاه خود را قاضی می کرد .

دلواپسان این سایت استانی  دلواپس اعمال و رفتار خود باشند که در طول انقلاب بخاطر منفعت طلبی و سیاسی کاری دچار نوسان می باشد و این دلسوزی های نباتی مقطعی نیز از باب نفع شخصی است .

ارسال نظر

  • معبر سایبری فندرسک
    2

    شب یلدا
    http://sayberi174.persianblog.ir/post/1641/

  • غلامی (علی آبادکتول)
    0

    نویسنده مثلا محترم : دکتر مختار مهاجر فردی بسیار مردمی ، دوست داشتنی و مشگل گشای مردم و کشاورزان است . بنده نه کشاورز هستم و نه کارمند بنده کاسب هستم و کاملا هم شخصیت والای ایشان و هم منع تب مدیریتی ایشان بر همگان پوشیده نیست . ورود به انتخابات حق قانونی ایشان است مثل بقیه کاندیداها پس جای تخریب و کنایه زدن نیست !
    مدیریت منابع کشاورزی و مدیریت جهادی و سیستمی جزو وظایف ایشاناست نه اینکه به زور مردم رو وادار کنند به کشت کلزا و...لطفا سعی نکنید صرفا بجهت پر کردن هفته نامه خود هر مطلب کذب و هر حرف بیهوده ئی رو بنویسید . درست نیست برادر .

آخرین اخبار