مدیرعامل هلال احمر استان گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از توزیع یک‌ هزار و ۶۶۴ سبد غذایی تا نیمه ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان خبر داد.

 طرح همای رحمت در استان گلستان اجرا شد/ توزیع بیش از ۱۶۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان

به گزارش گلستان24، حسین احمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌در راستای اجرای طرح همای رحمت و ارتقای امنیت غذایی اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان تا روز پانزدهم ماه مبارک رمضان یک‌ هزار و 664 سبد غذایی در سطح استان گلستان توزیع شد.

وی افزود: طرح همای رحمت با تأسی از سیره والای حضرت علی(ع) با بهره‌مندی از همت والا و دستان توانای خیران برای دستگیری از نیازمندان کم برخوردار در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در طرح همای رحمت سبدهای غذایی در قالب اقلام مورد نیاز از جمله برنج، روغن، چای، حبوبات، قند، شکر، خرما، ماکارونی، رب و پنیر به ارزش یک میلیون ریال در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گلستان همچنین از اطعام 17 و 370 نفر در ماه رمضان در استان گلستان خبر داد و افزود: در قالب سفره‌های مهربانی، 92 سفره توسط خیرین و خانه داوطلبی در راستای اطعام نیازمندان استان برپا شد.

احمدی گفت: نیازمندان و محرومان جامعه، بیماران صعب‌العلاج و زنان بی‌سرپرست جامعه هدف این طرح هستند.

وی افزود: طرح ملی همای رحمت همه ساله در ماه مبارک رمضان به منظور کمک به افراد آسیب پذیر با توزیع سبدهای غذایی و پهن کردن سفره‌های رحمت در میان اقشار محروم از قبل شناسایی شده با همت داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار