عضو شورای اسلامی شهر گرگان ناکامی پروژه هتل نهارخوران گرگان را قربانی اختلافات داخلی شورای اسلامی این شهر دانست.

پروژه هتل نهارخوران گرگان قربانی اختلافات داخلی شورا

به گزارش گلستان24، حسین ربیعی، در خصوص آخرین اقدامات انجام شده درباره پروژه هتل نهارخوران گرگان اظهار کرد: مجموعه هتل نهارخوران گرگان به دلیل آنکه در مالکیت اداره‌کل منابع طبیعی بود، هر 10 سال شهرداری گرگان برای استفاده از آن مکان باید اجاره بهایی را به این اداره پرداخت می‌کرد.

وی ادامه داد: اما بعد از چند 10 سال، بالاخره امسال با تلاش‌های شهردار گرگان و مجموعه استانداری گلستان، مقرر شد این مکان با پرداخت مبلغی که کارشناسی رسمی مشخص می‌کند، زمین به شهرداری گرگان منتقل شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه متراژ زمین این مجموعه 6 هزار و 382 مترمربع است، تاکید کرد: در ابتدا کارشناسی این زمین 11 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شد اما با تلاش‌های شهردار گرگان، معاون عمرانی استاندار گلستان و حتی شخص استاندار گلستان، این میزان به بیش از دو میلیارد تومان کاهش یافت.

ربیعی اضافه کرد: در ادامه فعالیت‌ها، با رایزنی‌ها و تلاش‌های انجام شده مقرر شد 25 درصد از این مبلغ به صورت نقدی و باقی آن طی 12 ماه پرداخت شود.

وی گفت: متاسفانه درگیری‌های داخلی در این دوره شورای اسلامی شهر گرگان بر روی همه‌چیز تاثیر گذاشته و امروز آقایان (فراکسیون مخالف شهردار گرگان) با مخالفت انجام اینکار می‌گویند که می‌ترسیم آنجا مجموعه 15 طبقه ساخته شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح و خرید این مجموعه موضوعی است که منافع آن به شهر بر می‌گردد و با توجه به گذشت یک هفته از مهلت یک ماهه برای خرید این مجموعه، تنها سه هفته دیگر برای اجرای این موضوع فرصت داریم.

برخی از همکاران به شدت مخالفت می‌کنند

ربیعی متذکر شد: در این مدت هرگونه که می‌توانستیم سعی کردیم همکاران منتقد را قانع کنیم که اتفاق نامناسبی در آنجا رخ نخواهد داد و می‌توان موضوع را با تعامل و همکاری حل کرد، اما برخی از همکاران به شدت مخالفت می‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه همکاران ما مسائل داخلی و اختلافات داخلی شورا را در این تصمیم‌گیری‌ها دخالت می‌دهند و منافع شهر در این اختلاف‌ها به خطر می‌افتد.

ربیعی اضافه کرد: حتی این مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌ها به جایی رسیده است که معاون عمرانی استاندار گلستان به اعضای شورا متذکر شد اگر این مخالفت‌ها ادامه داشته باشد و این لایحه را تصویب نکنید، من این لایحه را برمی‌گردانم و شما باید پاسخگوی مردم باشید.

وی در پایان ابراز کرد: من به همکارانم توصیه می‌کنم که در این خصوص نباید فراکسیونی عمل کرد زیرا این مسأله همانند موضوع تعیین اعضای کمیسیون‌ها نیست اینجا منافع شهر در میان است.

گفتنی است، هفته گذشته این لایحه در صحن علنی هفته گذشته شورای اسلامی شهر گرگان مطرح شد اما با وجود 7 امضاء از 9 امضای لازم برای تصویب این لایحه، دیگر اعضای حاضر بخصوص افرادی که در مدت گذشته با نصب بنر و انتشار اخبار در فضای مجازی خود را حامی شهردار گرگان اعلام می‌کردند، با تصویب این لایحه مخالفت کرده و به تصویب آن رای ندادند.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار