مسئله قدس و فلسطین مسئله اول جهان اسلام است. روز جهانی قدس به عنوان نمادی فرهنگی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین توسط امام خمینی مطرح شد و همه دوستداران آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به این طرح پاسخ مثبت دادند...

حذف اولین نرم افزار جامع موبایلی قدس با فشار صهیونست ها از فروشگاه های مجازی!+لینک دانلود

به گزارش گلستان24،مسئله قدس و فلسطین مسئله اول جهان اسلام است. روز جهانی قدس به عنوان نمادی فرهنگی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین توسط امام خمینی مطرح شد و همه دوستداران آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به این طرح پاسخ مثبت دادند و همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به پاسداشت این روز و مسئله فلسطین و دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم به پا میخیزند.
در همین راستا بنیاد رسانه ای بیان که رسالت فرهنگی و رسانه ای حمایت از مظلومان و مستضعفان را دارد نرم افزار جامع روز قدس را تولید کرده است .
این نرم افزار موبایلی اولین نرم افزار منتشر شده در مورد قدس جهت اطلاع رسانی جنایات اسرائیل  در فلسطین و کشتار کودکان مظلوم در سکوت جوامع بین المللی حقوق بشر است  که البته با فشار شرکت های وابسطه به این رژیم کودک کش از مارکت های موبایل حذف شد.
این اپلیکیشن اندرویدی که برای معرفی روز جهانی قدس تهیه شده است  حاوی محتوای متنی، تصویر، فیلم، سخنرانی و سرود و تولیدات گرافیکی  در رابطه با روز جهانی قدس میباشد.
با توجه به خذف این نرم افزار از مارکت های اندرویدی و جلوگیری از انتشار آن  میتوانید جهت دانلود رایگان به لینک زیر مراجعه کنید.
appbayan.com/QodsDay.apk

منبع:حزب الله سایبری

ارسال نظر

آخرین اخبار