منبع آگاه در استانداری استانبول عنوان کرد که «سالار داوودی» از اتباع ایرانی در حادثه دیشب فرودگاه آتاتورک کشته و «ماریا دبستانی» نیز زخمی شده است.

اسامی یک کشته و یک مجروح ایرانی حادثه تروریستی استانبول

به گزارش گلستان24، یک منبع آگاه در استانداری استانبول، درباره هویت اتباع ایرانی کشته و زخمی شده در انفجارهای شب گذشته در فرودگاه آتاتورک استانبول گفت: «سالار داوودی» از اتباع ایرانی در این حادثه کشته شده است.

وی همچنین افزود: براساس اعلام این استانداری، «ماریا دبستانی» نیز در بین زخمی‌های این حادثه شناسایی شده که حال وی خوب است.

به گزارش فارس، سرکنسولگری ایران در استانبول و سفارت ایران در آنکارا و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکنون اسامی اتباع ایرانی کشته و زخمی این حادثه را اعلام نکرده و اعلام اسامی را منوط به تعیین هویت دقیق و نهایی آنها عنوان کرده‌اند.

پیش از این یک منبع مطلع در کنسولگری ایران در استانبول به خبرنگار فارس گفته بود که بر اثر این انفجارها یک تبعه ایرانی کشته و 4 نفر دیگر مجروح شده‌اند که حال یکی از مجروحان که خانم نیز هست، وخیم گزارش شده است.

تلویزیون ترکیه نیز لحظاتی قبل با انتشار خبری اعلام کرد که یک تبعه ایرانی و یک تبعه اوکراینی در این حادثه کشته شده‌اند.

به گزارش فارس، شب گذشته بر اثر چند انفجار انتحاری در پایانه بین‌المللی فرودگاه آتاتورک استانبول، 36 نفر کشته و 147 نفر زخمی شدند که حال 13 نفر آنها وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار