رئیس اوقاف گرگان خبر داد؛

حجت الاسلام والمسلمین سعید غیرتمند گفت: یکی از زمینه های ایجاد و بسترسازی جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی آماده سازی امکانات و شرایط جهت حضور زائران،مسافران و مجاوران امامزادگان می باشد.

تجهیز و آماده سازی امکانات امامزادگان،زمینه ساز تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی

حجت الاسلام والمسلمین سعید غیرتمند درگفت و گو با خبرنگار گلستان24 افزود: یکی از زمینه های ایجاد و بسترسازی جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی آماده سازی امکانات و شرایط جهت حضور زائران،مسافران و مجاوران امامزادگان می باشد.با توجه به اینکه استان گلستان در مسیر حرم مطهر امام رضا (ع ) قرار گرفته لذا افراد زیادی در جهت رفت و برگشت از این استان استفاده می کنند.

وی گفت:امروزه یکی از صنایع پویا در بحث توریسم مذهبی و زیارتی است و افراد ضمن حضور و زیارت به تخلیه روانی خود می پردازند و رغبت زیادی جهت حضور در امامزادگان می باشد که در طرح آرامش بهاری در نوروز 95 ما شاهد حضور بیش از 150 هزار زائر در اماکن متبرکه گرگان بودیم.

غیرتمند افزود:امامزاده طیب(ع ) روستای قرن آباد یکی از امامزادگانی است که در جنگل واقع شده و هرساله میزبان زائران و مسافران زیادی هستیم و در جهت بسترسازی در این دوسال مرکز فرهنگی و قرآنی،اتاق خادم و دفتر هیئت امنا و ساخت 8 سویت با امکانات کامل رفاهی با اعتباری بیش از 3 میلیارد ریال و آماده سازی و پیشرفت 30 درصدی جهت ساخت 32 سویت دیگر در 4 طبقه فراهم گردیده است و با کمک 500 میلیون ریالی ریاست محترم سازمان اوقاف و امور خیریه و اجرای طرح مودت این 32 سویت دیگر هم در پایان سال تکمیل خواهد شد.

ایشان اظهار داشت: خیرین می توانند ضمن حضور در اداره اوقاف و یا امامزاده کمک های نقدی و غیرنقدی خود را جهت تکمیل این پروژه اعطا نمایند.

ارسال نظر

آخرین اخبار