انتقادات مریلا زارعی، بازیگر سینما از دولت یازدهم

مریلا زارعی، بازیگر سینما با بیان اینکه موضوع بی‌کاری در سینما بسیار جدی شده است، تصریح کرد: روزی نیست که همکاران با من تماس نگیرند و از این وضعیت شکوه نداشته باشند.

فرهنگ و خانواده سینما در اولویت نیست/نداشتن امنیت شغلی به اوج خود رسیده است
به گزارش گلستان24،  مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ‌‌"شما بازیگری هستید که همیشه نگاه نکته‌سنجی به احوالات جامعه دارید. در این مدتی که از روی‌کارآمدن دولت یازدهم و سازمان سینمایی جدید گذشته و اقدامات مثبتی نظیر بازشدن خانه سینما هم انجام شده، ‌اوضاع را چطور ارزیابی می‌کنید؟ " به انتقاد از وضعیت سینما در دوران دولت یازدهم می‌پردازد و می‌گوید: احساسم این است که فرهنگ و خانواده سینما خیلی در اولویت نیستند. مسئولان فرهنگی برخلاف میل باطنی‌شان در عمل چشم‌انداز مثبتی را ترسیم نکردند.
 
وی در گفتگو با روزنامه شرق با بیان اینکه موضوع بی‌کاری در سینما بسیار جدی شده است، تصریح کرد: روزی نیست که همکاران با من تماس نگیرند و از این وضعیت شکوه نداشته باشند. غیر از بحران روحی که به دلیل دوری از فضای کار گریبان سینماگران را گرفته، مشکلات مالی بیداد می‌کند. دیگر حتی چیزی برای فروش نمانده است.
 
زارعی همچنین خاطرنشان کرد: بازیگران سینمای ایران در اوج بی‌کاری و بی‌پولی هستند. شغلی که عمر و جوانی‌شان را برایش خرج کردند و مو سپید کردند و تنها تخصص آنهاست، دیگر برایشان کارایی ندارد. کسی حاضر نیست و نمی‌تواند این افراد را تأمین کند.
 
 
‌ این بازیگر سینما همچنین به موضوع بیکاری در سایر صنوف هم انتقاد می‌کند و در پاسخ به اظهار نظر خبرنگار مبنی بر اینکه "‌ البته این بی‌کاری فقط مختص بازیگران نیست..." می‌گوید: دقیقا، همه صنوف. تازه گروه‌های ضعیف‌تر وضعیت بدتری را متحمل شده‌اند، نداشتن امنیت شغلی متأسفانه به اوج خود رسیده است.

منبع: سراج24

ارسال نظر

آخرین اخبار