24 نشانه که نشان می دهد انقلاب جنسی و فرهنگ بی بند و بار آمریکا، زنان را به نابودی می کشاند.

 انقلاب جنسی و فرهنگ بی‌بندوباری نابودکننده زنان آمریکا

آیا انقلاب جنسی به نفع زنان آمریکایی بوده است؟ به هیچ وجه. در واقع، وقتی به حقایق نگاه می کنیم، تردیدی باقی نمی ماند که انقلاب جنسی یک فاجعه مصیبت بار برای زنان آمریکایی بوده است.

به گزارش گلستان 24: امروزه در ایالات متحده، مردان طوری تربیت شده اند که دیدگاهشان به زنان در درجه اول یک ابزار جنسی است، و فرهنگ ما به طور فزاینده ای لاابالی و بی بند و بار شده است.

جنسی usa

در نتیجه آن، اکنون ایالات متحده جایگاه نخست را از نظر بارداری نوجوانان دارد، در هر سال با 19 میلیون مورد جدید بیماری های مقاربتی روبه رو هستیم، بالغ بر نیمی از نوزادانی که از مادران زیر 30 سال متولد می شوند، خارج از پیوند زناشویی به دنیا می آیند، و ما اکنون شاهد فروپاشی نظام مند نهادِ خانواده در آمریکا هستیم. و با این وجود، هر کسی که بخواهد به زنان جوان ما توصیه کند محجوبانه لباس بپوشند و خود را برای ازدواج پاک نگاه دارند، به شدت مورد انتقاد قرار می گیرد. خب، اگر واقعا تمام آمریکایی ها خود را تا زمان ازدواج پاک نگاه می داشتند، ما امروز هیچ مشکلی با بیماری های مقاربتی، بارداری نوجوان و سقط جنین نداشتیم.

وقتی به زنان مان یاد می دهیم که باید "آزاد" باشند تا با هر مردی که خواستند همخوابه شوند، نتایج آن بنیان افکن خواهد بود. موارد زیر 25 نشانه هستند، که ثابت می کند چرا انقلاب جنسی و فرهنگ بی بند و بار ما، زنان آمریکایی را به نابودی کشانده است...در هر سال، 19 میلیون مورد جدید بیماری های مقاربتی در ایالات متحده گزارش می شود. تقریبا نیمی از مبتلایان، افراد جوانی هستند که بین 15 تا 24 سال سن دارند.

  1. در هر سال، تقریبا 17,000,000,000 میلیارد دلار هزینه خدمات درمانی بیماری های مقاربتی می شود.
  2. در سال 2011، بیش از 1.4 میلیون مورد بیماری کلایمدیا[1] Chlamydia در ایالات متحده گزارش شد. رقم خیره کننده 33 درصد از آنها، شامل آمریکایی هایی می شد که زیر 20 سال سن داشتند.
  3. برآورد می شود که در حدود یک ششم آمریکایی های بین 14 تا 49 سال، مبتلا به تبخال دستگاه تناسلی هستند.
  4. هر ساله 24000 زن آمریکایی در نتیجه ابتلا به بیماری های تشخیص داده نشده مقاربتی، نازا می شوند.
  5. امروزه در ایالات متحده، تقریبا 47 درصد تمام دانش آموزان دبیرستانی سکس داشته اند.
  6. متأسفانه، از هر چهار دختر نوجوان آمریکایی، یک نفر حداقل متبلا به یک بیماری مقاربتی است.
  7. بنا به نتایج یک نظرسنجی، 24 درصد تمام دختران نوجوان آمریکایی که مبتلا به بیماری های مقاربتی بودند، گفته اند که هنوز هم سکس حفاظت نشده دارند.
  8. به طرز بهت آوری، از هر پنج دختر نوجوان آمریکایی، یک نفر در واقع می خواهد یک مادر نوجوان (مادر نوجوان اصطلاحی است که به دختران باردار شده از روابط جنسی اطلاق می‌شود) باشد.
  9. باورش سخت است اما، ایالات متحده بالاترین نرخ بارداری نوجوانان را در جهان داراست. در واقع، نرخ بارداری نوجوانان ایالات متحده، دو برابر بیشتر از کانادا، سه برابر بیشتر از فرانسه، و بیش از هفت برابر بیشتر از ژاپن است.
  10. وقتی مردان مجبور نباشند تا هنگام ازدواج برای سکس صبر کنند، آنوقت احتمالا ازدواج خود را به تأخیر می اندازند، یا حتی اصلا ازدواج نمی کنند. مطابق با "مرکز تحقیق پیو"، در حال حاضر تنها 51 درصد از کل آمریکایی های دارای حداقل 18 سال سن ازدواج کرده اند. در دهه 1960، 72 درصد تمام افراد بالغ در ایالات متحده متأهل بودند.
  11. امروزه، رقم بی سابقه پایین 44.2 درصد از کل آمریکایی های بین 25 تا 34 سال ازدواج کرده اند.
  12. امروزه در ایالات متحده، بیش از نیمی از تمامی زوج ها، قبل از اینکه ازدواج کنند، "با هم زندگی می کنند".
  13. نرخ طلاق در زوج هایی که در ابتدا با هم زندگی می کرده اند، به طرز چشمگیری بالاتر از زوج هایی ست که قبل از ازدواج جدا از هم زندگی می کرده اند.
  14. در مورد زنان آمریکایی که زیر 30 سال سن دارند، بیش از نیمی از بچه هایی که به دنیا می آورند، خارج از پیوند زناشویی بوده است.
  15. آمریکا با فاصله زیادی، دارای بالاترین نرخ طلاق در کل این سیاره است.
  16. در این نقطه، بیش از یک چهارم کودکان در ایالات متحده توسط یک والد مجرد بزرگ می شوند.
  17. تقریبا 42 درصد تمام مادران مجرد در ایالات متحده از کوپن غذا استفاده می کنند.
  18. انقلاب جنسی باعث شده است که به زنان، در درجه اول به عنوان یک ابزار جنسی نگریسته شود. در چنین محیطی، نباید تعجبی داشته باشد که صنعت پورنوگرافی (هرزه نگاری) در سال های اخیر با یک رشد انفجاری روبه رو بوده است. رقم حیرت انگیز 30 درصد از تمام ترافیک اینترنت به وب سایت های پورنوگرافی اختصاص می یابد، و ایالات متحده بیش از هر کشوری در تاریخ جهان، تولیدات پورنوگرافی دارد.
  19. یک بررسی نشان داد که 25 درصد کل کارمندانی که در آمریکا در محیط کار به اینترنت دسترسی دارند، از وبسایت های سکسی بازدید می کنند.
  20. به طور کلی، از زمان تصویب Roe v. Wade در سال 1973، بیش از 50 میلیون نوزاد در آمریکا کشته شده اند.
  21. وقتی تمام انواع سقط جنین را مقایسه می کنیم، از جمله آنهایی که به وسیله داروی RU 486 انجام شده اند، جمع کل آن در ایالات متحده، به رقم مبهوت کننده بیش از یک میلیون سقط جنین در هر سال می رسد.
  22. تعداد کودکانی که هر سال از طریق سقط جنین کشته می شوند، تقریبا معادل است با تعداد تلفات نظامی ایالات متحده در تمام جنگ هایی که تا به حال در آن شرکت داشته است، روی هم.
  23. گزارش شده است که رقم حیرت انگیز 41 درصد از تمام حاملگی هایی که در نیویورک سیتی انجام می گیرد، به سقط جنین می انجامد.
  24.  یک مطالعه به این نتیجه رسید که 86 درصد تمام سقط جنین ها به خاطر راحت طلبی انجام شده اند.

پس چه کاری می توان در این باره انجام داد.متأسفانه، زیر و رو کردن فرهنگ ما کار آسانی نخواهد بود. بی بند و باری جنسی در همه جا ستایش می شود، در تلویزیون، در فیلم ها، در رادیو و در مجلات ما. تقریبا هر جایی که بنگرید، با تصاویر بسیار تأثیرگذار جنسی روبه رو خواهید شد. متن ذیل گزیده ای از مقاله ای به قلم دوی کید (Devvy Kidd) است...فرهنگ آمریکا از دهه 60 تاکنون راه بسیار درازی را پیموده است. به مدت دهه ها، این فرهنگ به یک فاضلاب کثیف شبیه بود که هیچ نشانی از بازگشت به شأن و نجابت در آن پیدا نبود. کودکان، در بازاری که دختربچه هایی به خرد سالی کودکستان را هدف قرار داده است، در حال تبدیل به یک کالای جنسی هستند.

بی بندباری امریکا

تلویزیون کابلی (که شامل ABC، CBS، وNBC می شود)، هیچ چیز جز آذوقه رسان پورنوگرافی ملایم نیستند. تصاویر جنسی در هر جایی به چشم می خورد. تصاویر هرزه قبلا فقط محدود به کانال های پورن، مثل HBO، Cinemax و دیگر کانال ها بود، که من هرگز آنها را به درون خانه ام راه ندادم. اما حالا، "سه کله گنده" (ABC, CBS, NBC) و تمام دیگر شبکه ها، به طور مداوم هر شب هفته را در خانه ها گناه و سکس پخش می کنند.

در همین حال، ما نسلی از مردان تربیت کرده ایم که نمی دانند چطور یک مرد باشند. فرهنگ ما به آنها یاد داده است که هر چه بیشتر نسبت با شوهر یا پدر شدن شک کنند، و به جای آن، به آنها آموخته است تا ابلهانی با عقده جنسی باشند که می خواهند هر چه می توانند زنان بیشتری را "به تور اندازند.تا وقتیکه فرهنگ ما این ارزش ها را رواج می دهد، ما همچنان از عواقبی که در بالا ذکر شد رنج خواهیم برد.

 

کلامیدیا باکتری ای است که می‌تواند موجب عفونت‌های چشمی، تناسلی و مقعدی شود[1]

ارسال نظر

آخرین اخبار