رئیس بسیج طلاب گلستان:

رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای گلستان گفت: علمای اهل سنت شهرستان گنبدکاووس در قالب کاروانی به سوی نور و وهابیت شناسی به مشهد مقدس اعزام شدند.

علمای اهل سنت شهرستان گنبدکاووس به مشهد مقدس اعزام شدند/ کاروان وحدت به کربلای معلی اعزام می‌شود

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی صبح امروز در مراسم اعزام علمای اهل سنت شهرستان گنبدکاووس به مشهد مقدس اظهار داشت: در حال حاضر دشمن در تلاش است تا انشقاق و جدایی بین جامعه اسلامی بیندازد و با اقدامات تفرقه‌انگیز چهره اسلام را تخریب کند و در سراسر دنیا، اسلام‌هراسی را به عنوان یک اصل جلوه کند.

وی افزود: اسلام دین مودت، محبت و دوستی است و در هیچ دینی آموزه‌ای به مانند آموزه اسلام وجود ندارد و پیامبر اکرم (ص) نیز برای برپا کردن اخلاق آمدند.

رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای گلستان ادامه داد: اتحاد مسلمین جزو شاکله اصلی ماست و دشمن به دنبال تخریب نمادها اسلامی است و وجود اهل شیعه و اهل سنت در مجامع عمومی مانند مشهد مقدس می‌تواند پیام ویژه و مهم برای دشمنان اسلام باشد.

ریاحی تصریح کرد: در آستانه اجلاسیه گرامیداشت 4 هزار شهید و با هدف صفوف عدلی و وحدت بین اهل تشیع و تسنن، قرار است 400 نفر از علمای اهل سنت به مشهد مقدس از سراسر استان اعزام شوند که امروز نخستین کاروان به سوی نور با ظرفیت 80 نفر از شهرستان گنبدکاووس اعزام خواهند شد و 27 تیر ماه نیز از این شهرستان 80 نفر دیگر اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: همچنین قرار است 200 نفر از علما اهل سنت به قم و 80 نفر دیدار بایزید بسطامی را داشته باشند که هدف ایجاد همدلی و تامل بیشتر بین اهل شیعه و اهل سنی خواهد بود.

حجت الاسلام ریاحی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اعزام کاروان وحدت برای کربلای معلی نیز در نظر گرفته شده که در این کاروان محدودیت ثبت نام وجود ندارد و قرار است هر ماه 12 اتوبوس از علما اعل شیعه و اهل سنی به همراه خانواده‌هایشان به این سفر معنوی اعزام شوند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار