مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوا گلستان:

شاید اگر موضع گیری سیاسی داشته باشند ممکن است که در عرصه بین المللی به وجه آن ها و یا حمایت بیرون از مرز از آن ها مشکلاتی بوجود آید! پیامبر اکرم (ص) خط قرمز ماست وهر کس با هر جایگاه و گرایش سیاسی باید در این زمینه وارد میدان شود و رسما اعلام کند و فریاد بزند.

 ملاحظات سیاسی بعضی افراد در توهین های اخیر مجله فرانسوی به حضرت محمد (ص) جای تامل دارد

حجت الاسلام و المسلمین حسن گنجی، مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوا گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، ضمن محکوم کردن توهین های اخیر مجله فرانسوی به حضرت محمد (ص) گفت: به عنوان یک مسلمان و به عنوان کسی که با تمام وجود ، به آخرین پیامبر الهی (ص) باور داریم . متاسف و متاثر هستیم و امیدواریم که در آینده شاهد هیچ گونه توهینی به هیچ یک از بزرگان دین، خصوصا ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) نباشیم.

گنجی این توهین ها را در طول تاریخ  پر سابقه دانست و افزود: حتی در زمان خود پیامبر اکرم (ص) اهانت های فراوانی به ایشان می شد. در زمان آن حضرت بنا داشتند که چهره تابان ایشان را با خار ، خاشاک و خاکستر نفاق و کفر خودشان بپوشانند. ولی به لطف خداوند موفق نشدند وچهره عالم تاب پیامبر اکرم (ص) جهانی شد.

dsfsdf

وی علت این توهین ها را ترس دشمنان از ترویج و گسترش اسلام خواند و ادامه داد: در عصر حاضر هم چون دشمنان ما می بینند که اسلام در سرارسر دنیا در حال پیش روی است و دین بسیاری از کشور های اروپایی در سال های آینده اسلام خواهد بود و لطافت و زیبایی اسلام، به زودی همه جای دنیا را در بر می گیرد، وحشت جهانی به ویژه صهیونیست خبیس و ملعون و دیگر سرکرده هایی که در این راه هستند، از گسترش اسلام و پیوانش، این زمینه را فراهم کرد که آن ها در ظاهر به پیامبر اکرم اهانت کنند که در واقع اهانت به ارزش های خود آن ها به عنوان یک جامعه دموکراسی و آزاد است.

yytuyt

مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوا گلستان در نقد سکوت مقامات دولتی در برابر این توهین ها افزود:  ملاحظات سیاسی بعضی افراد در این جا جای تامل دارد. شاید اگر موضع گیری سیاسی داشته باشند ممکن است که در عرصه بین المللی به وجه آن ها و یا حمایت بیرون از مرز از آن ها مشکلاتی بوجود آید! پیامبر اکرم (ص) خط قرمز ماست وهر کس با هر جایگاه و گرایش سیاسی باید در این زمینه وارد میدان شود و رسما اعلام کند و فریاد بزند. با هر وسیله ای، چه از رسانه و یا دیگر ابزارها، برائت خودش را نسبت به دشمنانی که این جاسرات و اهانات را انجام میدهند، اعلام نماید.  سکوت امروز ما یک برگ ننگ برای کسانی است که در آینده نسبت به ما قضاوت می کنند. وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) مال هیچ گروه جناح خاصی نیست. همه باید فریاد بزنند و اگر امروز سکوت کنیم، یقینا در آینده نسبت به امت اسلام و وجود نازنین آن حضرت شرمنده خواهیم شد.

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    هر کس توی این ماجرا سکوت کنه به اسلام و ایران خیانت کرده.

  • معصومه
    0

    خدا لعنتشون بکنه

  • نیلو
    0

    با این کاراشون نشون میدن ما و دینمون همیشه ازشون برتریم وچون کاری نمیتونن کنن این کارارو میکنن (ما از کاره زشتشون نمیگذریم )

  • احمد
    0

    انشاء الله فرانسه یکباره خاک شود

  • ناشناس
    0

    چقدر بچه اند این فرانسوی ها فکر می کنن با این کاراشون می نونن دین مارو خدشه دارکنند واقعا برای این افکار بچگانشون متاسفم.

آخرین اخبار