روزنامه «آرمان امروز» سعی کرده از این واقعه نهایت استفاده را برای جناح متبوع خود ببرد، چندان موضوع عجیبی نیست ولی وقتی یک نگاه به نوع نظیم خبر انداخته شود متوجه خواهید شد که تنظیم کننده آن حتی زحمت یک سرچ ساده و یا یک بار خواندن خبر را هم به خود نداده است.

شاهکار تنظیم خبر در روزنامه خاندان هاشمی+ تصویر

به گزارش گلستان24، روز گذشته خبر سوء قصد به جان حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مجلس و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه در کرند غرب، به سرعت در صدر اخبار قرار گرفت و ساعتی بعد نیز فلاحت پیشه روی خط اخبار سیما آمد و ماوقع را شرح داد. در این حادثه، 2 نفر شهید و برخی دیگر نیز زخمی شدند.

روزنامه «آرمان امروز» که به رسانه خاندان هاشمی نیز شهره است در شماره امروز خود به بازتاب این خبر پرداخته و تمام سعی خود را کرده تا با استفاده از کلماتی نظیر «فرماندار دولت روحانی» و یا «فرماندار اصلاح طلب»، از واقعه دیروز کمال استفاده را بکند و گویا بدشان هم نمی‌آمد که فرمانده اصلاح طلب! دولت روحانی در این حادثه به درجه رفیع شهادت نیز نائل می آمد تا لقمه چرب تری برای آنها باشد.


اینکه این روزنامه سعی کرده از این واقعه نهایت استفاده را برای جناح متبوع خود ببرد، چندان موضوع عجیبی نیست ولی وقتی یک نگاه به نوع نظیم خبر انداخته شود متوجه خواهید شد که تنظیم کننده آن حتی زحمت یک سرچ ساده و یا یک بار خواندن خبر را هم به خود نداده است.


اولا در خبر روزنامه آرمان از فلاحت پیشه به عنوان نماینده مردم کنگاور! در مجلس شورای اسلامی نام برده شده در حالی که وی نماینده مردم اسلام آباد غرب است.
کمی بعد، محل حادثه «دهستان» دالاهو عنوان شده و در خط بعد خبر از زخمی شدن «فرماندار» دالاهو داده می شود و خبرنگار معلوم نکرده بالاخره دالاهو دهستان است یا شهرستان؟
دو خط بعد نیز روزنامه خانوادگی آقای هاشمی وقتی سعی کرده فرماندار زخمی شده دالاهو را به اصلاح طلبان نسبت دهد، از لفظ «فرمانده» اصلاح طلب!!! استفاده کرده است.


در پایان بخش اول خبر هم این جمله بندی، تیر خلاص را به خواننده می زند که: «سید فرزاد افضلی مدیر کل شیلات استان کرمانشاه نیز هدف دو گلوله قرار گرفت و به بیمارستان امام ضا(ع) کرمانشاه منتقل است!»
انتشار این «شاهکار خبری» در ذیل خبری با تیتر درشت «شاهکار دیگر در دولت احمدی نژاد» جنبه طنز ماجرا را کمی بیشتر می کند!

 

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار