سید علی طاهری گفت:

تصمیم هیات نظارت بسیار ضعیف بود اما امیدواریم که قوه قضاییه آن برخورد قانونی لازم را درمورد کار خبر آنلاین داشته باشد.یک جریان در کشور راه افتاده است که جنایت و وطن فروشی سران فتنه و خیانتی که در فتنه 88 کرده اند، که مورد تایید دشمنان قسم خورده مردم و نظام قرار گرفت، را کوچک جلوه دهند.

برخورد هیات نظارت با خبر آنلاین متناسب نبود/ بعضی ها قصد دارند جنایت سران فتنه را کمرنگ جلوه دهند

سید علی طاهری، نماینده مردم گرگان و آق قلا  و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، در مورد خبر منتشر شده در سایت خبر آن لان درباره سپاه گفت: در این مسئله  قوه قضاییه ورود پیدا کرده است و به نظر من هیات نظارت در این موضوع در حد تذکر برخورد کرد و این دادن یک تخفیف ویژه درمورد یک چنین خبری بود. انتظار می رفت که  متناسب با خبطی که سایت خبر آنلاین کرده بود با او برخورد می شد. ولی متاسفانه جریمه متانسب نبود. در هر حال توقع این است که مصالح یک کشور را همه مجموعه های فعال کشور و فعالان مجازی و رسانه ها رعایت کنند در هیچ جایی از دنیا این گونه مصالح زیر پا گذاشته نشده و خاطیان با این بی تفاوتی رو به رو نمی شوند. تصمیم هیات نظارت بسیار ضعیف بود اما امیدواریم که قوه قضاییه آن برخورد قانونی لازم را درمورد کار خبر آنلاین داشته باشد.

aaaaaaaaaaaaaaaa

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین درباره نطق اخیر علی مطهری در مجلس شورای اسلامی و اصرار وی به آزاد کردن سران فتنه از حصر خانگی افزود: یک جریان در کشور راه افتاده است که  جنایت و وطن فروشی سران فتنه و خیانتی که در فتنه 88 کرده اند، که مورد تایید دشمنان قسم خورده مردم و نظام قرار گرفت، را کوچک جلوه دهند. البته با توجه به این که مردم ما در همین 9 دی امسال نیز نشان دادند که نگاهشان نسبت به فتنه و فتنه گر  و سران فتنه چگونه است، کار آن ها آب در هاون کوبیدن است. این پیگیری هایی که انجام می دهند نشان می دهد که دست بردار نیستند و این موضوع هوشیاری و بصیرت بیشتر مردم را می طلبد که نسبت به کسانی که در این مسیر آب به آسیاب دشمن میریزند و به اهداف دشمن کمک می کنند شناخت و توجه بیشتری داشته باشند
 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    برای من جای سواله که اقای مطهری چجوری بازم نماینده مجلس میشن؟ سوتی پشت سوتی

آخرین اخبار