ساخت بزرگترین مجتمع تجاری مسکونی شمال کشور در گرگان؛

حجت الاسلام غیرتمند در این نشست از ساخت بزرگترین مجتمع تجاری مسکونی شمال کشور در گرگان خبر داد.

نشست خبری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با اصحاب رسانه + تصاویر

به گزارش گلستان24، نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین سعید غیرتمند رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با اصحاب رسانه برگزار شد.

حجت الاسلام غیرتمند در این نشست از ساخت بزرگترین مجتمع تجاری مسکونی شمال کشور در خیابان چاله باغ گرگان خبر داد.

وی با اشاره به عملکرد خود در ۱۴ ماهی که در پست ریاست اوقاف شهرستان گرگان بوده است، گفت: در این مدت ۱۰ وقف جدید ایجاد شده است، راه اندازی انجمن یاوران وقف، ویژه برنامه آرامش بهاری، ویژه سوگواره یاس نبوی، ضیافت الهی، نشاط معنوی، بصیرت عاشورایی در امامزادگان از برنامه‌های بوده که درشهرستان گرگان برگزار شده است.

غیرتمند افزود: برگزاری بیش از 200 برنامه و ویژه برنامه،توزیع بیش از پنج هزار بروشور، 57 مورد راه اندازی مراکز فرهنگی قرآنی امامزادگان، طرح ملی تربیت حافظان قرآن بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ نفر،به کارگیری روحانیون بومی بیش از 140 نفر،برگزاری مسابقات قرآنی بالای ۱۸ سال در هشت رشته با شرکت بیش از پنج هزار نفر، تهیه و توزیع وچاپ بنرهای دعاهای ماه رمضان و پیام ولادت و تسلیت برای مراسمات در بین امامزادگان واجب التعظیم و مساجد، حسینیه ها و هیئت های مذهبی شهرستان، توزیع سبد کالا بین افراد و نیازمندان،برپایی نمایشگاه عکس،کتاب،CD و نرم افزار قرآنی در امامزاده عبدالله و برگزاری یادواره استانی شهدای مدافع حرم با همکاری سپاه و نهادهای دولتی و هیئات مذهبی،از جمله فعالیت های اداره اوقاف شهرستان گرگان طی این 14 ماه میباشد.

وی گفت: در این 14 ماه، در امور حقوقی ۳۰۰ پرونده در دادگاه تشکیل شد که ۲۴۶ رأی به نفع موقوفات بوده است و ۱۹ مورد علیه موقوفات رسیدگی شده است.

وی اظهار کرد: اتصال دو هزار و ۵۰۰ رقبه به ۱۳ سند در سامانه جامع موقوفات با توجه به ۵۴ هزار رقبه که در شهرستان گرگان وجود دارد.

غیرتمند تصریح کرد: در همین زمینه دو پلاک موقوفه به مساحت 1210 هکتار در حال آماده سازی میباشد که در چند ماه آینده صادر خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف گرگان در ادامه افزود: در بحث امور مالی نسبت به سال 93، 47 درصد افزایش و وصول مطالبات 520 درصد افزایش داشته است و وهمچنین اسناد صادره مالی اعم از هزینه ای و درآمدی 78300 سند صادر شده است.

وی اظهار نمود: در بحث احیا موقوفات بیش از 3200 مترمربع تعمیرات و در بحث تعمیرات بقاع و امام زادگان بیش از 11 هزار مترمربع تعمیرات انجام گرفته است.

غیرتمند افزود: دو مورد وقف جدید در ماه مبارک رمضان انجام شد یکی مربوط به ساخت فاطمیه در متراژ ۲۰۰ مترمربع و ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در بلوار الغدیر گرگان و دیگری ۴.۵ دانگ از منزل مسکونی برای ایتام بوده است.

رئیس اداره اوقاف گرگان با اشاره به اینکه یکی از کارهای سازمان اوقاف بحث عمرانی و احیا موقوفات است گفت: بزرگترین مجتمع تجاری مسکونی شمال کشور در خیابان چاله باغ گرگان با مساحت بیش از ۱۰ هزار متر مربع در حال ساخت میباشد که با پیشرفت قابل توجهی رو به رو بوده است.

خاطرنشان میشود در پایان این نشست خبری، با اهدا لوح تقدیر از زحمات اصحاب رسانه در طی این دوره تجلیل بعمل آمد.

حجت الاسلام غیرتمند (1)حجت الاسلام غیرتمند (2)حجت الاسلام غیرتمند (4)حجت الاسلام غیرتمند (3)حجت الاسلام غیرتمند (7)حجت الاسلام غیرتمند (9)حجت الاسلام غیرتمند (4)حجت الاسلام غیرتمند (13)حجت الاسلام غیرتمند (2)

حجت الاسلام غیرتمند (12)حجت الاسلام غیرتمند (3)

ارسال نظر

آخرین اخبار