مجرای قانونی در گلستان برای چه کسانی باز است ؟

در حالیکه شهرداری گرگان از مصوبه کمک 500 میلیونی به فرهنگ دفاع مقدس طفره می رود کمک چندباره و 500 میلیونی به مصلی گرگان حاشیه ساز شده است .

از تصویب مجدد 500 میلیون برای مصلی گرگان تا طفره رفتن از مصوبه 500 میلیونی دفاع مقدس!!

به گزارش گلستان24،  لایحه کمک 500 میلیونی شهرداری گرگان برای کمک به مصلی گرگان بار دیگر افکار عمومی ، نیروهای ارزشی و مذهبی شهرستان گرگان را آزرده خاطر کرد .

این کمک 500 میلیون تومانی در حالی دارد صورت می گیرد که دو بار دیگر نیز شهرداری به مصلی کمک کرده و از این جهت برخی اعضای شورای شهر گرگان هم تا حد درگیری لفظی از اعطای آن ممانعت کردند .

در حالی که ساخت مصلی گرگان به پایان رسیده و بسیاری از تجهیزات و امکانات آن نیز مجهز و نو می باشد و معلوم نیست این 500 میلیون تومان پول در بحبوحه تحریم ها و کمبود منابع و اولویت داشتن پروژه های عمرانی چرا می خواهد به مصلی گرگان اعطا شود .

البته هنوز شهرداری گرگان شفاف سازی نکرده که در دو دفعه قبل چقدر به مصلی کمک کرده و خوب است اسناد آن در کنار سایر کمک های میلیاردی برای کمک به ساخت مصلی گرگان برای اطلاع مردم فهیم استان گلستان اطلاع رسانی شود. همچنین انتشار تصاویر کمک به موسسه میرداماد نیز می تواند برای مردم استان جالب باشد که در مقاطع مختلف چه کمک های نقدی یا غیر نقدی به اینطور موسسه ها شده است .

این پول از عوارض مالیاتی مردم است و شهردار گرگان حق ندارد از کیسه بیت المال به این راحتی بخشش کند در حالیکه نیروهای مذهبی و حزب اللهی ها و بچه هیئتی های شهر برای یک بنر یا پارچه مذهبی در شهر باید هفت خوان رستم را بگذرانند .

شهرداری گرگان بیاید توضیح بدهد از این همه هزینه میلیاردی در شهر گرگان چقدرش سهم بچه های ارزشی و مذهبی هاست ؟ اصلا برآوردی از هزینه کرد پولهای بیت المال و محل مصرف آن وجود دارد ؟ این 200 میلیارد بودجه سالانه گرگان جدای از برخی پروژه های عمرانی نظیر روگذر و زیرگذر صرف چه می شود ؟

از این جهت دل بچه مذهبی ها خون است و اگر بخواهد روند به همین ترتیب ادامه پیدا کند قطعا حزب اللهی ها در مقابل اینگونه تحرکات سکوت نخواهند کرد چرا که همین امروز در جلسه شورای حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان شهردار گرگان در خصوص کمک 500 میلیونی در خصوص جمع آوری و ترویج ارزشهای دفاع مقدس که قبلا هم مصوب شده بود و تاکید استاندار گلستان را هم داشت ، طفره رفت و گفت : این کار مجرای قانونی ندارد .

آقای شهردار باید پاسخ بدهد که چطور کمک چند باره و این بار البته 500 میلیون تومانی به مصلی گرگان مجرای قانونی دارد اما کمک برای ترویج ارزشهای دفاع مقدس و ساخت پارک موزه دفاع مقدس مجرای قانونی ندارد ؟

جناب شهردار ! چطور ساخت باغمزار برای نوازنده دو تار و اختصاص زمین سه میلیاردی برای تدفین این چهره هنری مجرای قانونی دارد اما کار به ارزشهای دفاع مقدس و شهدا که می رسد لنگ می زند ؟

چرا بین مردم تفکیک قائل می شوید ؟ اگر برایتان مردم هستند امسال شب های قدر دیدید که شلوغ ترین مکان برای احیا تپه نورالشهدا بود ، مردم این مکان را دوست دارند ، حتی از شهرهای دیگر وقتی به گرگان می آیند حتما به این مکان سر می زنند ، خانواده ها و مردم عادی و مذهبی در این مکان احساسا آرامش و امنیت می کنند ، چرا از وظایفتان در قبال این مکان طفره می روید ؟

شما که مدعی هستید دست دزدها را قطع کرده اید و به ساختار شهرداری نظم و آرامش داده اید، و دیگر از پرداخت های بی حساب و کتاب گذشته خبری نیست ، برای این کمک 500 میلیون تومانی به مصلی چه توجیهی دارید ؟ مگر سازمان یا نهاد دیگری توی شهر نیست که به مصلی کمک کند ؟ مجموعه ای که گرداننده مصلی می باشد خود می تواند به ساخت چندین مصلی در سایر شهرستانها کمک نماید.

امروز نگاه خاصی از طرف مقام معظم رهبری برای ساخت و توسعه مراکز فرهنگی دفاع مقدس، طراحی و ساخت یادمان‌های شهدای گمنام در سراسر کشور تا جمع آوری، تفکیک و نگهداری آثار باقیمانده از دوران دفاع مقدس وجود دارد چرا در مقابل نص صریح حضرت آقا چنین مقاومت هایی وجود دارد در حالیکه باغ موزه دفاع مقدس تهران ، باغ موزه همدان با کمک شهردار و استاندار ساخته شد و در استان مازندران ساخت پارک موزه دفاع مقدس را بزرگترین اتفاق عمرانی این استان می دانند .

براستی باید از خودمان بپرسیم که مجرای قانونی در گلستان برای چه کسانی باز باز است و در این اتوبان بی تفاوتی و بیرحمی هر دلشان بخواهد می توانند شیره بیت المال را می دوشند اما به فرهنگ دفاع مقدس و شهدا که می رسدن قحطی و خشکسالی می شود .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار