شامکاه گذشته یکشنبه 30 خرداد ماه 95 تعدادی از اعضای شورای شهر گرگان ضیافت افطاری در برج گرگان برگزار کردند .

ضیافت افطاری تبلیغاتی در برج گرگان با پول شهرداری

 برج گرگان که چند ماهی است راه اندازی شده در ابتدای  ورودی غربی گرگان داخل فلکه بسیج قرار دارد و دارای رستوران های مجلل و شیک می باشد .

به گزارش گلستان24،اما تعدادی از اعضای شورای شهر با هزینه شهرداری شامگاه گذشته 30 خرداد اقدام به برگزاری ضیافت افطاری کردند . سوال اینجاست چرا باید با بیت المال و هزینه عوارضی که مردم می دهند عده ای خاص متنعم شوند .

ضیافت افطاری در گرگان

در کجای قانون و شرح وظابف شورای شهر نوشته که اعضای شورای شهر باید با" هزینه شهرداری و بیت المال" ضیافت افطاری بدهند ، براستی شورای دوره چهارم به کجا می رود !؟

گفته شده که 5 نفر از اعضای شورای شهر حامی شهردار با این اقدام به شدت مخالفت کرده و اصلا در این ضیافت شرکت نکردند وبه برگزار کنندگان نسبت به عواقب چنین ضیافتی تذکر دادند .

همچنین گفته شد علی کلاتی نیز اگر چه با طیف منتقدین شهردار است اما با همان سلوک ساده زیستانه اش در این ضیافت رنگین شرکت نکرد تا همچنان با عهد خود با مردم بماند.

در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل واقعا چنین رفتارهایی از سوی کسانی که از سوی مردم مستضعف و فقیر انتخاب می شوند تا گرهی از مشکلاتشان باز کنند چه توجیهی می تواند داشته باشد ؟

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار