جلسه ای با حضور دکتر صابری نماینده شهرستانهای آزادشهر و رامیان درمجلس شورای اسلامی ، جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گاز و رستمی قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهر سازی استان گلستان درخصوص آزاد سازی مسیر گازرسانی به روستاهای کوهستانی و صعب العبور بخش چشمه ساران آزادشهر تشکیل شد.

نشست مدیرعامل گاز گلستان با نماینده شهرستانهای آزادشهر و رامیان

در ابتدای این جلسه مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گازگلستان ضمن خیرمقدم به حاضرین، گزارشی از روند گازرسانی در شهرستان آزادشهر و مسائل و مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه های گاز رسانی  ارائه نمود

به گزارش گلستان 24، وی در ادامه خواستار توجه بیشتر مسئولین به همکاری بیشتر با این شرکت در راستای توسعه گازسانی، مرتفع نمودن مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه های اجرایی و همچنین  محدودیتهای بودجه ای استان در راستای گازرسانی را از عمده ترین مشکلات  شرکت بر شمرد.

در این نشست همچنین  رستمی قائم مقام وزیر ومدیرکل راه و شهر سازی استان گلستان نیز تعامل با شرکت گاز را بسیار مطلوب خواند و بر استمرار هر نوع همکاری در راستای توسعه استان بویژه گاز رسانی به روستاهای شهرستان آزادشهر تاکید کرد.

در ادامه نماینده شهرستانهای آزادشهرو رامیان درمجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست از خدمات مدیرعامل و مجموعه شرکت گاز در زمینه توسعه روند گاز رسانی حوزه انتخابی تقدیر نمود.

 دکتر صابری با اشاره به مشکلات موجود افزود: لازم است با تعامل دستگاهها، در روند اجرای پروژه های اجرایی وقفه ای بوجود نیاید و با همدلی و تلاش مضاعف بتوانیم مسائل و مشکلات را شناسایی و مرتفع نموده و به یاری خداوند متعال و تلاش مجموعه شرکت گاز و همکاری سایر دستگاههی اجرایی و مردم شریف روستاهای کوهستانی شرق استان که تامین سوخت مایع برای آنها بسیار مشکل است را از نعمت گاز طبیعی بهره مند سازیم  . 

ایشان در ادامه گفت: اینجانب نیز به سهم خود به عنوان نماینده  مردم منطقه، جهت تامین اعتبارات مورد نیاز و رفع موانع اجرایی  رایزنی و پیگیری های لازم را خواهم کرد تا مردم شریف منطقه بتوانند در حد امکان  از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند شوند ./شرکت گاز گلستان 

ارسال نظر

آخرین اخبار