پیگیری‌ در سایه فقر:

پیگیری های یکساله پیرمرد 70 ساله کلاله ای برای برگشت یارانه خانواده اش نتیجه نداد و این پیرمرد در آخرین تلاش های خود مشکل خود را از طریق نماینده شرق گلستان پیگیری خواهد کرد.

چشم انتظاری یک‎ساله پیرمرد 70 ساله گلستانی برای برگشت یارانه خانواده‎اش + عکس

در دوران ریاست جمهوری روحانی در حالی که بسیاری از مدیران ارشد کشوری در پول غوطه ور هستند و زندگی تجملاتی دارند، موسی اردونی یکی از چندین نفری است که تنها منبع درآمد خانواده وی به بهانه... قطع شد.

به گزارش گلستان24،اردونی در گفتگوی خود با خبرنگار ما گفت: بیش یا نزدیک به یک سال است که یارانه خانواده 4 نفره من قطع شده است و از همان ابتدا پیگیر این موضوع شدم و تاکنون نتیجه‌ای از پیگیری های خود نگرفته ام.

وی ادامه داد: من نزدیک به نیم هکتار زمین شیبدار دیم دارم که حاصل آن کفاف هزینه های کاشت، داشت و برداشت آن را نمی دهد و شاید بتوان از آن به عنوان یک سرگرمی یاد کرد.

این شهروند کلاله ای تاکید کرد: یارانه دریافتی حداقل می توانست بخشی از هزینه های قبوض را تامین کند و بخشی دیگر نیز مشکل‌گشای امورات خانواده می شد.

اردونی در ادامه بیان مشکلات خود تصریح کرد: مشکلات مالی خانواده باعث این شده است که من در سن بیش از 70 سال برای تامین مخارج خانواده به کارتن جمع کنی متوسل شوم و مسلما با این سن، این کار نیز نمی تواند چاره‌گشای مشکلات اقتصادی ما باشد.

 وی گفت: برای برگشت یارانه خانواده ام به هردری زدم و به نتیجه ای نرسیدم و آخرین شانس خود را با شهرام غراوی نماینده مردم امتحان خواهم کرد.

ordoni 2

ordoni 3

ordoni 4

ordoni 5

انتهای پیام/

منبع: کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار