رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس:

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: طرح آیه‌‎های همدلی همزمان با سراسر کشور در شهرستان گنبدکاووس اجرا می‌شود.

طرح آیه‌‎های همدلی در شهرستان گنبدکاووس اجرا می‌شود

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین علی فتحی اظهار داشت: همزمان با سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور و گرامیداشت این روز، جمعه اول مرداد ماه محفل انس با قرآن در مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت سالروز نخستین اقامه نماز جمعه،نمازگزاران همایش پیاده روی را برگزار و قبل از شروع خطبه های نماز جمعه،محفل انس با قرآن کریم توسط 3 نفر از قاریان استانی و با حضور نمازگزاران برگزار می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: به همین مناسبت مسابقه احکام نماز جمعه بصورت 5سؤال تستی در قالب برگه بین نمازگزاران توزیع و هفته آینده به 10 نفر از افرادی که به این سؤالات پاسخ صحیح دهند به صورت قرعه‌کشی، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام فتحی اظهار کرد:مسابقه تفسیر نور الهدی9، در 2رشته جز 30 و یا اجزای 27و28و29 قرآن کریم در آذر ماه سال جاری، همزمان با سراسر در گنبدکاووس برگزار خواهد شد که مهلت ثبت نام این مسابقه تا پایان تیرماه سال جاری است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس تصریح کرد:علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت تلاوت مراجعه کنند.

وی درباره طرح آیه‌‎های همدلی اظهار کرد:این طرح در قالب حفظ و مفاهیم سوره حجرات از 15 تیرماه سال جاری تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت و متعلمین علاوه بر حفظ و مفاهیم با معارف اخلاقی این سوره نیز آشنا می‌شوند.

حجت الاسلام فتحی تصریح کرد: آزمون این طرح نیز در شهریور ماه، همزمان با سراسر کشور برگزار و به قبول‌شدگان گواهی پایان دوره اعطا شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار