"حاج محمدعلی" جایگزین "احمدی"؛

مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه و عمرانی شهرداری گرگان با حضور شهردار و برخی از اعضای شورای شهرو مدیرکل فنی استانداری استان گلستان عصر امروز در سازمان همیاری شهرداری ها در گرگان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه و عمرانی شهرداری گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان24، مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه و عمرانی شهرداری گرگان که با حضور حسین صادقلو شهردار گرگان، ناصر گرزین، ابراهیم جرجانی، سید محمد قدس مفیدی، صفرعلی پایین محلی و فائزه عبداللهی اعضای شورای شهر گرگان و رسول حسام مدیرکل فنی استانداری استان گلستان عصر امروز در سازمان همیاری شهرداریهای استان گلستان برگزار شد، با استعفای محسن احمدی، علیرضا حاج محمدعلی به سمت سرپرست معاونت عمرانی شهرداری گرگان منصوب شد.

حسین صادقلو شهردار گرگان در این مراسم گفت: وقتی یک مدیری در شهرداری تعویض میشود به تاسی از آن باید مدیران قسمت های زیادی از شهرداری جابه جا شوند.

وی افزود: در این ۳۰ماه که در خدمت همشهریان بوده ایم شهرداری کمترین ورودی را در حوزهی کاری داشته است و حتی ۸۰نفر از کارکنان ما نیز بنا به دلایل گوناگونی تقلیل یافته اند، اما با این شرایط متاسفانه هنوز با ازدیاد نیرو مواجه هستیم و احتمالا باید در سال های دیگر ۳۰۰ نیرو از جمع ما بروند.

صادقلو اظهار کرد: فصل عمران یکی از دشوارترین و پرهزینه ترین فصل ها در شهرداری هاست که خوشبختانه مهندس احمدی با درایت خود به خوبی توانست مشکلات را مدیریت کند و امیدواریم از ایشان به عنوان نیروی پاره وقت استفاده کنیم وارتباطشان با شهرداری گرگان قطع نشود.

وی ادامه داد: در مجموع شهرداریهای گذشته 9 پل عابر برای گرگان ساخته شد که در طول این دوره توانستیم 9 پل عابر پیاده هوشمند را بسازیم و سه پل دیگر نیز در دست اقدام است که به زودی کار آن ها به پایان می رسد.

شهردار گرگان با ارائهی آمار جالبی در مورد جذب سرمایه، گفت: ما در جذب سرمایه بسیار موفق بودهایم، زیرا در حالی که بودجه عمرانی کل استان گلستان ۱۳۰میلیارد تومان است، شهرداری گرگان توانست به صورت جدا برای خود معادل این بودجه را تامین کند و برای برنامه های خود مصرف کند.

وی در پایان سخنان خود گفت: مهندس احمدی نیرویی بسیار خدوم و زحتکش و پا به کار بود که به دلایل مشکلات شخصی از سمت خود کناره گیری کرد. از افتخارات مدیریتی بنده این بود که در کنار این انسان بزرگ به خدمت پرداخته بودم.

محسن احمدی معاون سابق شهرداری گرگان در مراسم تودیع خود گفت: در زمان هفت سال مسئولیت بنده، سعی می کردیم هر سال ۲۵۰ قرارداد برای جذب سرمایه با سرمایه گذارن بسته شود که این خود امری بسیار قابل قبول بود.

معاون سابق شهرداری گرگان افزود: یکی از موفقیت های ما این بود که در زمان انجام پروژه هیچ وقت به مشکلی مثل انسداد ترافیک برخورد نکردیم و همیشه سعی می کردیم پروژه های خود را در زمان های کوتاه به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: بنده در زمان مسئولیت خود هیچ گاه سعی نکردم مسائل عمرانی معطوف به یک منطقه خاص شود و همیشه برای خدمت رسانی به مناطق محروم آماده بودم و راه اندازی راه های مجاور پروژه ها بیانگر این موضوع است.

وی گفت: هر سال ۸۰هزار متر مربع پیاده رو ساخته می شد و همچنین سعی کرده ایم پارک های محله ای زیادی را بسازیم و توانستیم ۶۵ سرویس بهداشتی جدید را به بهداشت عمومی شهر اضافه کنیم.

احمدی در پایان سخنان خود گفت: ازسخنان شهردار کمال تشکر را دارم و همیشه سعی کرده ام برای خدمت رساندن به همشهریان خود تمام توانم را به کار بگیرم.

در این مراسم، طی صدور احکام جداگانه مهدی باقری به سمت سرپرست اداره سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان، مهدی لشکربلوکی سرپرست شهرداری منطقه دو گرگان، مرتضی عارف سرپرست واحد عمران شهرداری گرگان، محمدرضا معیری رئیس خدمات شهری شهرداری گرگان و محسن باقری سرپرست مدیریت خدمات شهری شهرداری منطقه یک گرگان منصوب شدند.

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار