بر اساس شنیده های موثق ما در روزهای آینده دو فرماندار شهرستانهای گمیشان و آق قلا جابجا خواهند شد .

شنیده هایی از جابجایی دو فرماندار ترکمن در روزهای آینده

به گزارش گلستان24، شنیده ها حکایت از آن دارد که امانگلدی ضمیر فرماندار گمیشان به آق قلا آمده و جانشین الیاس هیوه چی خواهد شد .

هنوز از شرایط آینده الیاس هیوه چی خبر دقیقی نداریم اما شنیده ها حکایت از این دارد که وی به دانشگاه  علوم پزشکی می رود .البته به احتمال زیاد با یک پست.
در محافل سیاسی و خبری گمیشان از امیر شیر توماج بخشدار گلدشت به عنوان فرماندار آینده گمیشان نام برده می شود .گویا در این زمینه توافقات لازم با نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است .
برخی از فعالان گمیشانی  نزدیک به دکتر نورقلی پور اعتقاد دارند که ایشان بهتر بود در این زمینه از دیدگاه افراد نزدیک به خود در منطقه مطلع شده و با آنها نیز مشورت می کرد .اقدامی که تا به امروز صورت نگرفته و با گلایه های محسوس فعالان طیف وی در گمیشان مواجه شده است .
بخش قابل توجهی از فعالان گمیشانی اعتقاد دارند که در انتصاب مدیران شاخص این شهرستان  در ادارات مهم ،هیچ وقت نیروهای قابل و توانمند مقیم کمیش تپه دیده نشده اند و در شرایط کنونی انتظار بود در انتخاب فرماندار ، این بی مهری از طرف استاندار و نمانیده منتخب مردم منطقه جبران گردد.
انتظاری که بنظر می رسد صرفا در حد انتظار خواهد ماند !!!

منبع: ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار