مراسمی مملو از صندلی های خالی:

دو نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان گرگان نخواهند کرد

عدم شرکت نمایندگان گرگان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار

به گزارش گلستان24، پس از آنکه روز گذشته مسولان ارشد استان گلستان در اقدامی ناصواب در برابر فشارهای اصلاح طلبان و بازندگان انتخابات هفتم اسفندماه مجلس شورای اسلامی اقدام به برکناری فرماندار موفق و فراجناحی شهرستان گرگان کردند دقایقی پیش مراسم تودیع و معارفه در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان آغاز شده است.

طاهری و امامی

بر اساس اعلام قبلی و پیام تلگرامی یحیی خاکی فرماندار عزل شده گرگان به نشانه اعتراض به رفتار غیر حرفه ای و بی اخلاقی مدیران ارشد استانداری در این مراسم شرکت نخواهد کرد و قطعا ای موضوع موجب بروز حواشی متعددی در ین برنامه خواهد شد.

نکته مهم تر اینجاست که تا این لحظه دو نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی نیز در اقدامی تحسین برانگیز در اعتراض به توهین به خاکی فرماندار برکنار شده که سوابق فرماندهی در گردان های عملیاتی دفاع مقدس را در کارنامه دارد و در طول مدیریت خود در فرمانداری گرگان کارنامه بی نظیری از خدمت و عدالت را بر جای گذاشته، در این مراسم حاضر نشده اند و احتمالا این مراسم بدون حضور این دو نماینده مردم برگزارخواهد شد.

البته با توجه به حضور سردار اشتری در گلستان به نوعی این جلسه نیز تا جدودی به حاشیه رانده شده است.

به هرحال امیدواریم مسئولان ارشد استانداری با متعهد بودن به شعار خود مبنی بر مشی اعتدالی در برابر فشارهای سیاسی جناح ها اقدام به تخریب شخصیت و حذف نیروهای ارزشی نکنند.

 

انتهای خبر/

منبع: کاسپین

ارسال نظر

آخرین اخبار