مسئول هیئت انصارالمهدی گرگان گفت : دومین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان گرگان توسط اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان گرگان با اکران فیلم هنگامه برگزار می شود.

برگزاری دومین یادواره شهدای مدافع حرم گرگان با اکران فیلم "هنگامه" + پوستر

به گزارش گلستان24، مهدی احمدی مسئول هیئت انصارالمهدی گفت: هیئت انصارالمهدی وابسته به اتحادیه دانش آموزان گلستان است که در راستای تربیت انقلابی  نسل سوم وچهارم عمل کرده است.

وی افزود: این هیئت مراسم های خود را در مناسبات و به صورت هفتگی برگزار می کند و سعی می کنیم در راستای ترویج فرهنگ شهادت  ودفاع از حریم اهل بیت عمل نماید .

احمدی ادامه داد: در همین راستا روز دوشنبه 4مردادماه اکران فیلم هنگامه که در خصوص زندگی مدافعان حرم و روایت زندگی شهدا از زبان خانواده ی شهداست ، در نظر داریم که از عموم دانش آموزان ولایی و انقلابی برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آوریم.

مسئول هیئت انصارالمهدی گرگان اظهار داشت: این مراسم با هدف زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدای مدافع حرم وافتخار به مردانی ازجنس آسمان و غیرت است وعواید حاصله از اکران این فیلم نیز در خصوص فیلم سازی و هنر انقلابی خرج خواهد شد.

وی درخصوص اکران فیلم هنگامه گفت: مراسم اکران فیلم هنگامه از ساعت 18 روز دوشنبه 4مردادماه درفلکه مازندران روبروی ابوذر سوم محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار می شود.

photo 2016 07 24 14 02 21

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار