مسئول روابط عمومی سپاه نینوا خبر داد؛

مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان از مراسم تشییع 6 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در استان خبر داد.

گلستان میزبان 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود

به گزارش گلستان24، مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان از مراسم تشییع 6 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس  در استان خبر داد.

سید مهدی حسینی تبار در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر این شهیدان وارد گلستان شده و مردم شهید پرور استان گلستان افتخار میزبانی این عزیزان را پیدا خواهند نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: مراسم استانی استقبال این شهدا در روز پنج شنبه مورخ 95/5/7  ساعت 19 از پلیس راه نوکنده شهرستان بندرگز به سمت یادمان شهدای غواص نوکنده برگزار و در همان شب همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسم وداع با این 6 شهید در محل یادمان شهدای غواص نوکنده برگزار خواهد شد. و سه شهید هم برای استقبال و وداع به گرگان انتقال داده می شوند.

وی افزود: مراسم استقبال از سه شهید در گرگان در روز پنجشنبه 95/05/07 ساعت 20 در محل میدان شهید قندهاری (ترمینال) به سمت امام زاده عبدالله گرگان و مراسم وداع نیز همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل امام زاده عبدالله برگزار می گردد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان افزود: مراسم نماز جمعه این هفته مورخ 95/05/08 با حضور پیکر مطهر این 6 شهید گمنام  از ساعت 11 صبح همراه خواهد بود و همچنین مراسم تشییع جنازه این عزیزان بعد از مراسم نماز جمعه از مصلی گرگان تا میدان شهدا برگزار و سپس جهت تدفین به شهرهای کلاله و بندر ترکمن انتقال و یک شهید نیزدر شهرستان گرگان و در ستاد سپاه نینوا گلستان به خاک سپرده خواهد شد.

سید مهدی حسینی تبار در خصوص زمان استقبال و تشییع شهدای گمنام در شهرهای کلاله ،بندر ترکمن اشاره کرد و گفت: سه شهید از این شهدا به شهر بندر ترکمن انتقال خواهند یافت که مراسم استقبال از شهدا در روز جمعه مورخ 95/5/8 ساعت 19 از روبروی سپاه بندرترکمن تا مسجد جامع این شهر برگزار و در همان شب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم وداع با این شهدا در مسجد جامع بندرترکمن برگزار خواهد شد.و سپس در روز شنبه مورخ 95/5/9 ساعت 10 صبح پیکر این عزیزان از روبروی شهرداری بندرترکمن به سمت محل تدفین (روبروی اداره ارشاد) تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان کلاله (شهرفراغی) که میزبان 2 شهید گمنام می باشد مراسم استقبال  در روز جمعه مورخ 95/5/8 ساعت 19 از فلکه الغدیر به سمت مصلی نماز جمعه کلاله و همزمان مراسم وداع همان شب در مصلی امیر المومنین این شهرستان برگزار خواهد شد و در روز شنبه مورخ 95/05/09 همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر این عزیزان از مصلی نماز جمعه اهل سنت شهر فراغی به سمت میدان بسیج تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

 

انتهای خبر/ خبرگزاری بسیج

ارسال نظر

آخرین اخبار