پیکرهای پاک و مطهر ۵۵ شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز از مرز شلمچه به خاک کشور بازگشت.

پیکر مطهر ۵۵ شهید دفاع مقدس به کشور بازگشت

به گزارش گلستان24،پیکرهای مطهر 55 شهید دوران دفاع مقدس که در 2 هفته اخیر در مناطق عملیاتی کشف شده‌اند با استقبال گسترده مردم و مسئولان از مرز شلمچه به کشور بازگشت.

 

پیکر مطهر این شهدای والامقام در مناطق عملیاتی همچون فاو، ام‌الرصاص، غرب اروند، شلمچه، زید، کتیبان، مجنون، شرق دجله و زبیدات از سوی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده است.

 

آئین استقبال از پیکرهای مطهر این شهدای والامقام صبح امروز در مرز شلمچه  با حضور مسئولان لشکری و کشوری و مردم ولایتمدار خوزستان برگزار شد.

 

مراسم استقبال از شهدا توسط سپاه حضرت ولی‌عصرعصر (عج) استان خوزستان با حضور مردم شهرهای شریف خرمشهر و آبادان برگزار شد که پس از استقبال به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شوند و سپس برای شناسایی به ستاد معراج شهدای تهران انتقال می‌یابند

 

این شهدای والامقام در عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، بدر، والفجر 8، کربلای 4 و تک‌های دشمن در مناطق فاو، شلمچه و زبیدات به شهادت رسیدند و پیکر مطهرشان پس از سال‌ها به میهن اسلامی بازگشت.

 

در این مراسم، علاوه بر مردم، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح و سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان نیز حضور داشتند.

منبع:رجانیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار