رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش جزئیات برگزاری آزمون استخدامی معلمی در این وزارتخانه را تشریح کرد.

برگزاری آزمون استخدامی معلمی برای ۱۰ هزار نفر در شهریور + جزئیات

به گزارش گلستان24، محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این پرسش که «تعداد، شرایط و ضوابط استخدام 10 هزار نفر در آموزش و پرورش چگونه است؟»، اظهار داشت: امسال هم آزمون استخدامی مانند سال گذشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: از دانش‌آموختگان سایر دانشگاه‌ها تحت عنوان ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان حدود 10 هزار نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد، که مشروط به طی یک دوره مهارت آموزی معلمی یکساله و دریافت گواهی صلاحیت معلمی از سوی دانشگاه فرهنگیان است.

سلیمی جهرمی در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری، خاطرنشان کرد: درخواست برگزاری آزمون به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال شده است و منتظر هستیم تا مجوز ردیف استخدامی برای آموزش و پرورش صادر شود که انتظار داریم تا هفته آینده صادر شود.

وی افزود: پس از دریافت مجوز استخدام، اطلاعیه برگزاری آزمون صادر خواهد شد که داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند ثبت نام کنند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «مشکلاتی که در سال گذشته پیرامون برگزاری آزمون استخدامی وجود داشت، امسال در آزمون مذکور مرتفع خواهد شد؟»، تصریح کرد: سال گذشته چون کار جدید بود و برای نخستین بار در کشور انجام شد و اکنون با توجه به افزایش تجربیات این کار بهتر انجام خواهد شد.

سلیمی جهرمی در پاسخ به این پرسش که «آزمون استخدامی امسال تا شهریورماه برگزاری می‌شود؟»، گفت: خیلی تلاش می‌کنیم که زودتر برگزار شود و حتی اگر زودتر مجوز برگزاری آزمون را دریافت می‌کردیم به همین آزمون متمرکز دستگاه‌ها که 29 مرداد برگزار می‌شود می‌رسید، اما اگر به این آزمون در مرداد نرسد به احتمال فراوان در شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار