آئین معنوی وداع با شهدای گمنام در امامزاده عبدالله(ع)گرگان برگزار شد.

مراسم وداع با شهدای گمنام در امامزاده عبدالله(ع)گرگان برگزار شد + تصاویر

به گزارش گلستان24، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم وداع با 3 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آستان مبارک امامزاده عبدالله(ع)گرگان برگزار شد.

همزمان با اولین سالگرد شهدای گمنام غواص مردم ولایت مدار شهرستان گرگان با حضور در مراسمی معنوی و باشکوه از میدان شهید قندهاری (ترمینال) به سمت امام زاده عبدالله گرگان با سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس وداع کردند و یادشان را گرامی داشتند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم از جمله جوانان، نوجوانان، بسیجیان و ایثارگران و با ندای لبیک یا حسین و لبیک یا زینب برگزار شد و مادران و پدران شهدا به یاد فرزندان شهید خود تابوت این لاله‌های بی نشان را گلباران کردند و در کنار این شهدا به سوگواری پرداختند.

خاطر نشان می شود مراسم متمرکز تشییع 6 شهید تازه تفحص شده، پس از مراسم نماز جمعه از مصلی گرگان تا میدان شهدا برگزارمی‌شود.

وداع با شهدای گمنام (1)وداع با شهدای گمنام (2)وداع با شهدای گمنام (3)وداع با شهدای گمنام (4)وداع با شهدای گمنام (5)وداع با شهدای گمنام (6)وداع با شهدای گمنام (7)وداع با شهدای گمنام (8)وداع با شهدای گمنام (9)وداع با شهدای گمنام (10)وداع با شهدای گمنام (11)وداع با شهدای گمنام (12)وداع با شهدای گمنام (13)وداع با شهدای گمنام (14)وداع با شهدای گمنام (15)وداع با شهدای گمنام (16)وداع با شهدای گمنام (17)وداع با شهدای گمنام (18)وداع با شهدای گمنام (19)وداع با شهدای گمنام (20)وداع با شهدای گمنام (21)وداع با شهدای گمنام (22)وداع با شهدای گمنام (23)وداع با شهدای گمنام (24)وداع با شهدای گمنام (25)

ارسال نظر

آخرین اخبار