مراسم وداع با دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه گنبد برگزار شد.

مراسم وداع با شهدای گمنام در گنبد برگزار شد

مراسم وداع دو شهید گمنام با حضور مردم شهید پرور گنبدکاووس ، خانواده های شهدا و، ائمه جمعه شیعه و سنی و جمعی از مسئولین شهرستان در مصلی نمازجمعه گنبد برگزار شد.

به گزارش گلستان 24، در این مراسم حجت الاسلام عین الله شهابی امام جمعه خان ببین با اشاره به قداست شهداء افزود: بالاتر از عزت شهدا عزتی نیست و این ارزش عزت را تنها خدا می داند.

در ادامه این مراسم نیز برنامه هایی چون  سرود توسط نوجوانان  و مداحی اجرا شد و مادر شهید فرقانی به نمایندگی از سوی مادران شهداء ورد این شهدا به گنبد را خوش آمد گفت و به ایراد سخنانی در این خصوص پرداخت.

پس از این مراسم نیز دانشجویان گنبدی که میزبانان اصلی این شهدا هستند ساعاتی را در دانشگاه دولتی گنبد ، با شهدا خلوت کردند تا ضمن وداع با این کبرتران سفر کرده با آرمانهای آنان تجدید میثاق کنند.

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار