به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد

همزمان با سومین روز از هفته خبرنگار که به عنوان «خبرنگار، آزادی بیان در چارچوب قانون» نامگذاری شده هیئت مدیره خانه مطبوعات و جمعی از فعالان رسانه ای گلستان با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

دیدار جمعی از فعالان رسانه ای استان با نماینده ولی فقیه در گلستان + تصاویر

 به گزارش گلستان24، همزمان با سومین روز از هفته خبرنگار که به عنوان «خبرنگار، آزادی بیان در چارچوب قانون» نامگذاری شده هیئت مدیره خانه مطبوعات و جمعی از فعالان رسانه ای گلستان با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به وجود محدودیت قانون مطبوعات در دنیا بیان داشت: در کشور ما هم این قانون وجود دارد اما ما به عنوان یک مسلمان علاوه بر قانون، شرع را هم داریم و باید در کار خود به آن پایبند باشیم.

امام جمعه گرگان نقد سالم و سازنده را یکی از راه های ایجاد ترویج نشاط توسط رسانه ها دانست و افزود: اختلاف سیاسی در هر جامعه و قشری وجود دارد اما باید در کمال احترام یکدگیر را نقد کنیم و نباید دنبال دعواهای سیاسی بود زیرا این مسائل مردم را زده می کند.

آیت الله نورمفیدی از گسترش بدون مدیریت شبکه های مجازی در جامعه ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه فضای مجازی، مطبوعات را به انزوا برده اما باید با این مشکل مبارزه کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار