شهردار گرگان گفت: یک ماه دیگر روگذر شهید حتم لو، یکی از کم نظیر ترین پروژه های عمرانی کشور، در گرگان افتتاح می شود.

بهره برداری از کم نظیر ترین پروژه عمرانی کشور در گلستان در 13 شهریور+تصاویر

 "حسین صادقلو" شهردار شهردار گرگان، در مراسم  اهدای جوایز خوش حسابی به پرداخت کنندگان نقدی عوارض نوسازی و بهای خدمات شهری با اعلام این خبر افزود: برای انجام کارهای بزرگ و برداشتن قدمهای بزرگ باید افکار بزرگ داشت.

به گزارش گلستان24، وی افزود: تمام این تغییراتی که زبانزد خاص و عام است و همگان به آن اذعان دارند افتخاریست برای شهروندان  گرگانی و در این بخش ،  ما مدیران شهری تنها وظیفه خدمتگزاری خود را انجام داده ایم.

شهردار گرگان ادامه داد:هیچ آبادانی اتفاق نمی افتد مگر اینکه خودمان بخواهیم همانطوریکه در قرآن مجید نیز به آن  تاکید شده است.

صادقلو در ادامه افزود:با تمام سنگ اندازیها و دیوارهایی که درمقابلمان برایمان بوجود می آورند ، با تمام قوا  لحظه ای برای آبادانی و عمران شهر درنگ نمی کنیم .

وی گفت: با افتخار اعلام می کنم که امروز زیرساختها و فوندانسیون لازم برای توسعه شهر در گرگان محیاست و باید گرگان را به سمت کلان شهر شدن پیش برد.

* بهره برداری از فاز یک پروژه رو گذر شهید حتم لو، 13 شهریور کلید می خورد

شهردار مرکز استان در خاتمه این نوید را به شهروندان داد که همزمان با روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ، روز 13 شهریور فاز اول روگذر شهید حتم لو  که یک پروژه کم نظیر در ایران است و مشابه آن در هیچ کلانشهر دیگری یافت نمی شود در بزرگراه شهید کلانتری  به بهره برداری می رسد.

گفتنی است در پایان به 42 نفر از شهروندان خوش حساب گرگانی که عوارض نوسازی و بهای خدمات شهری را به موقع پرداخت نموده بودند و با قید قرعه مشخص شده بودند جوائزی به آنان اهدا شد.

kasebeamin 1

kasebeamin 2

kasebeamin 3

kasebeamin 4

kasebeamin 5

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار