طبق اعلام شرکت یاهو، از امروز پیام‌رسان یاهو مسنجر به فعالیت 18 ساله خود پایان خواهد داد.

یاهو مسنجر به آخر خط رسید

به نقل از انگجت؛ یاهو پیش از این اعلام کرده بود که یاهو مسنجر یکی از قدیمی‌ترین پیام‌رسان‌ها، از 5 آگوست 2016 فعال نخواهد بود. بنابراین کاربران، از امروز با این پیام‌رسان خداحافظی خواهند کرد.
 

به گزارش گلستان24، شرکت یاهو این پیام‌رسان را 18 سال پیش یعنی در سال 1998 ارائه کرد که جزو اولین و قدیمی‌ترین پیام‌رسان‌ها بود؛  نرم‌افزاری که اولین بار با عنوان Yahoo Pager کارش را آغاز کرد و کاربران که تا آن زمان آشنایی زیادی با ایموجی‌ها نداشتند توانستند از آنها استفاده کنند. 


دو گروه بیشترین کاربران این پیام‌رسان را تشکیل می‌دادند؛ یکی ساکنان منطقه آسیا-پاسفیک و دیگری فعالان اقتصادی نفتی که از آن برای ارسال پیشنهاد قیمت و مناقصه و ... بهره می‌بردند. اما ظاهراً این دو گروه برای ادامۀ حیات این پیام‌رسان کافی نبودند و از امروز تمام کاربران دیگر یاهو مسنجر را نخواهند دید. 

یاهو مسنجر برای عده‌ای در دوره‌ای خاص محبوب‌ترین پیام‌رسان بود اما با ورود رقبای زیادی که دسترسی به آنها بسیار راحت‌تر از این پیام‌رسان بود، شاید جای خالی آن زیاد احساس نشود. پیام‌رسان‌هایی مانند WhatsApp و تلگرام که با نصب روی گوشی‌ها بسیار راحت‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار