عظیم محمدی گفت: جلوه‌های ویژه میدانی فیلم سینمایی «بازی» به کارگردانی اولخان بایراف با انفجار یک خودرو به پایان رسید.

انفجار خودرویی در آذربایجان توسط یک ایرانی+عکس

روز گذشته عظیم محمدی مدیر جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی «بازی» به کارگردانی اولخان بایراف در شهر باکو آذربایجان یک ماشین را به انفجار در آورد.

به گزارش گلستان24، عظیم محمدی که مسئول جلوه‌های ویژه میدانی فیلم سینمایی «بازی» است در توضیح این صحنه به خبرنگار سینمایی فارس گفت: دیروز دریکی از شهرهای زیبای باکو در صحنه‌ای فیلم سینمایی (بازی) به کارگردانی اولخان بایراف کار جلوه‌های ویژه این اثر پایان یافت.

 

وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «بازی» در ژانر اکشن و پلیسی قرار دارد که درونمایه‌های که درام فیلم بر پایه کمدی نیز بنا نهاده شده است. در این فیلم پلیس آذربایجان به صورت مافیا قاچاق عرض و دلار می‌کند. هنرمندانی از ترکیه، روسیه و ایران در ساخت این فیلم حضور دارند.

 


او همچنین خاطر نشان کرد: در فیلم سینمایی «بازی» در صحنه‌ای که تصویر آن را ملاحظه می‌کنید مربوط به جلو ه های ویژه است که در آن تیرخوردن، افکت اصابت گلوله به در و دیوار، اصابت گلوله به ماشین درحال حرکت و در نهایت انفجارخودرو را شاهد هستیم. خوشحالیم که به عنوان یکی از پرچمداران ایران عزیز می‌توانیم هنر فنی سینمای خود را در اختیار سایر کشورهای همسایه قرار دهیم.

 

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بازی» بر عهده  فرشید علیزاده ،چهره پرداز صادق مولایی ،طراح جلوه های ویژه میدانی عظیم محمدی است و دیگر عوامل از جمهوری آذربایجان شهر باکو انتخاب شده‌اند.بازیگران این فیلم سینمایی از کشور ترکیه و چند تن از بازیگران نیز از کشور روسیه در این اثر سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار