در روز خبرنگار با تهیه بسته ای و یا کارت هدیه ای ناچیز خبرنگار را جیره خوار خود بنمایند برای یک سال آینده.... و خب صدالبته پر واضح است خبرنگاری که در این راستا حرکت نکنند با ارعاب و تهدید و دست آخر با شکایت به مجامع محترم قضایی انگ تشویش اذهان عمومی و خبرکذب را برایش به ارمغان می آورد .

خبرنگاران آرامش و امنیت شغلی می‌خواهند نه تبریک!

باز هم 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی رسید و سیل پیامهای تبریک از سوی دوستان  و روابط عمومی ها و مسوولان به سوی خبرنگاران سراریز میشود و روز اصحاب قلم را ستایش می کنند.


به گزارش گلستان24، خبرنگاران پل ارتباطی مابین مردم و مسوولان و مسوولان با مردم هستند ، اما چه پلی ؟!! پلی که خود امینت شغلی ندارد، پلی که خود را استوار نگاه داشته تا دیگران متوجه نشوند که توان پرداخت هزینه های روزمره  زندگی خود را بزور دارد تامین می کنند.


 خبرنگاران باید مشکلات را انعکاس دهند اما چه کسی می داند مشکلات خبرنگاران واقعی چیست ؟ کسی چه می داند خبرنگار که سی سال از مشکلات مردم و از فعالیتهای مردم گزارش و خبر تهیه کرده ، حال باید با خودرو فرسوده خود مسافران محترم را جابجا کند .


خبرنگاران باید فعالیتهای  ادارات و ارگانها را انعکاس دهد، اما برخی ادارات خبرنگاران را با نوکران بی جیره و مواجب خود اشتباه گرفتند و فکر می کنند که خبرنگاران نوکران زرخرید آنان هستند و باید برای آنان میرزا نویسی کنند و هر خبری که آنان فقط دوست دارند باید نوشته شود .


 و دست آخر در روز خبرنگار با تهیه بسته ای و یا کارت هدیه ای ناچیز خبرنگار را جیره خوار خود بنمایند برای یک سال آینده.... و خب صدالبته پر واضح است خبرنگاری که در این راستا حرکت نکنند با ارعاب و تهدید و دست آخر با شکایت به مجامع محترم قضایی انگ تشویش اذهان عمومی و خبرکذب را برایش به ارمغان می آورد .


خبرنگاری شغل پر دردسر و پر التهابی است که کمتر کسی می توانند آن را درک کند ،نگاهی به آمار کشته شدگان و دستگیرشدگان  خبرنگار در سراسر دنیا و ایران را بنگرید تا متوجه شود این شغل چیست !


با همه این تفاصیل خبرنگاران برای کار پر التهاب خود آرامش و امنیت شغلی  می خواهند نه تبریک

 

علی سعیدی خبرنگار روزنامه جام جم و گزارشگر رادیو تهران

منبع: جام نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار