همزمان با ایام دهه کرامت، پویش مردمی معین الضعفا (ع) از بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع) آغاز شد.

آغاز پویش مردمی «معین الضعفا» از حرم مطهر رضوی

به گزارش گلستان24، همزمان با ایام دهه کرامت و با توجه به نامگذاری دهه کرامت امسال با عنوان دهه خدمت به مستضعفین، پویش مردمی معین الضعفا با هدف ترویج فرهنگ دستگیری از نیازمندان متاثر از سیره رضوی در فضای مجازی راه اندازی شد.

در این کمپین ملی، کلیه اقشار جامعه در هر نقطه از کشور با ضبط ویدئو، صدا و یا از طریق ثبت عکس یا متن به حضرت رضا(ع) قول می‌دهند به مستضعفین در حد بضاعت خود کمک نمایند.

پویش مردمی معین الضعفا

کانال تلگرام این کمپین به نشانی http://telegram.me/moeenalzoafa جاییست که مردم می‌توانند ویدئوها، صوتها، عکسها و متنهای خود را به اشتراک بگذارند.

شایان ذکر است مهمترین ویژگی این کمپین مخاطب قرارگرفتن امام رضا(ع) از سوی مردم و عهدی است که ارادتمندان با ایشان می‌بندد.

علاقه مندان به عضویت در این کمپین می توانند با السلام علیک یا معین الضعفا پیام خود را آغاز و پس از بیان آقا من به شما قول میدهم به مستضعفین کمک کنم... با امام رضا(ع) عهد ببندند.

همچنین صفحات این کمپین در اینستاگرام ویژه پیگیری عکسها(http://instagram.com/moeenalzoafa) و در وب سایت آپارات ویژه بارگذاری و اشتراک فیلم های مردمی جهت پیوستن به گروه ارادتمندان و خدمتگزاران معین الضعفا به نشانی http://aparat.com/moeenalzoafa در دسترس علاقه مندان است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار