دو خانم از شهرستان آق‌قلا که روزهای گذشته شایعه ربوده شدن آنها در فضای مجازی منتشر شده بود به آغوش خانواده بازگشتند.

دو بانوی گمشده آق‌قلایی به آغوش خانواده بازگشتند

به گزارش گلستان24،  اواخر خردادماه سال جاری شایعه ربوده شدن دو خانم از شهرستان آق‌قلا استان گلستان به شدت در فضای مجازی منتشر شد و کاربران مدعی بودند این دو بانو توسط افراد ناشناس ربوده شده و در مکان نامعلومی قرار دارند.

این شایعه تا آنجا گسترش یافت که موضوع مورد رسیدگی و پرسش خبرنگاران در نشست خبری فرماندهی انتظامی استان گلستان قرار گرفت و با آنکه فرمانده انتظامی استان موضوع آدم‌ربایی و مسائل مشابه را رد کرد اما همچنان برخی از کاربران و به خصوص اهالی شهرستان آق‌قلا بر انتشار این شایعه اصرار داشتند.

پیگیری‌های پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان آق‌قلا برای کشف حقیقت ادامه داشت تا آنکه کارآگاهان دریافتند این دو خانم 26 و 21 ساله در عرصه پیشگویی و رمالی فعالیت دارند که دارای اختلاف خانوادگی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: با بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی، محل حضور این دو خانم مشخص شد و بررسی‌ها نشان داد که آنها در شهرستان مشهد مقدس هستند.

علی امیریان بیان کرد: با اطلاع موضوع به اعضای خانواده آنها و هماهنگی‌های انتظامی، این دو خانم به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی تاکید کرد: ما انتظار داریم مردم بازوان اجتماعی و همراه پلیس باشند تا نظم و امنیت موجود در سطح جامعه گسترش پیدا کند و شاهد آرامش و امنیت مطلوب در سطح جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا خاطرنشان کرد: انتشار شایعه موجب تشویش اذهان عمومی و برهم خوردن نظم و کاهش احساس امنیت در سطح جامعه خواهد شد و تقاضا داریم شهروندان به هیچ عنوان نسبت به انتشار مواردی که از صحت آن مطلع نیستند اقدام نکنند.

امیریان بیان کرد: مسائل انتظامی و موضوعات پلیسی از طریق اداره اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با همکاری رسانه‌های رسمی کشور منتشر خواهد شد.

وی تأکید کرد: به طور قطع پلیس به تنهایی نمی‌تواند در برقراری نظم و امنیت به طور کامل موفق باشد و در این راستا پلیس با توجه به رویکرد اجتماعی سعی می‌کند در راستای خدمت‌رسانی به مردم موفق باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا تأکید کرد: هرچه مردم بیشتر در توسعه نظم و امنیت در جامعه با پلیس همراهی بیشتر داشته باشد شاهد امنیت پایدار‌تر و بهتری خواهیم بود.

امیریان تاکید کرد: رعایت حقوق شهروندی، توجه به قانون، پرهیز از هنجارشکنی بهترین راه همراهی با پلیس و ایجاد احساس امنیت و آرامش در سطح جامعه است.

وی در پایان ابراز کرد: تقاضا داریم تا شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، فعالیت افراد متخلف و مجرم، اطلاع از محل اختفای هنجارشکنان، بلافاصله موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار