بر اثر خوردن غذای یک رستوران؛

کاروان زائران گلستانی در رستورانی برای خوردن غذا توقف کرد که متاسفانه بر اثر خوردن غذای این رستوران ، برخی از زائران دچار مسمومت شدند.

مسمومت زائران گلستانی کربلای معلی در عراق + تصاویر

به گزارش گلستان24، روز گذشته کاروان کربلاییان اعزامی از گنبد وارد استان شد که بیشتر زائران آن از شهرستان کلاله بودند، به خبرنگار راه اترک گفتند: در عراق با کاروان در رستورانی برای خوردن غذا توقف کردیم که متاسفانه بر اثر خوردن غذای این رستوران ، برخی از زائران دچار مسمومت شدند.

zaer1

zaer2

سید . ش یکی از زائران این کاروان به خبرنگار راه اترک گفت: بعد از اینکه برخی از زائران کاروان دچار مسمومیت غذایی شدند، به مدیر کاروان اطلاع دادیم ولی متاسفانه مدیر کاروان نسبت به این قضیه هیچ کمکی به زائران نکرد و ما خودمان برای درمان اقدام کردیم و مجبور شدیم به بیمارستانها و درمانگاههای عراقی مراجعه کنم.

وی در خصوص اینکه چرا به درمانگاه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراجعه نکرده اند هم گفت: کسی به ما نگفت و مدیر کاروان هم به ما اطلاع نداد.

این زائر کربلا ادامه داد: بنده خودم سه روز حال نامسائدی داشتم و مدام در درمانگاهها عراقی به سر می بردم و با هزینه ی شخصی خودم کارهای درمانی ام را پیگیری می کردم. در این سه روز از سوی مدیران کاروان کاری و کمکی برای ما صورت نگرفت.

زائران این کاروان که از گنبد کاوس اعزام شده اند مربوط به شرکت آ. س بوده اند.

خوشبختانه روز گذشته،  مسافران این کاروان زیارتی به سلامتی به ایران رسیدند، هرچند که مسافران مسموم شده هنوز برخی از عوارض مسمومیت را دارا بودند.

تلاشهای خبرنگار راه اترک برای تماس با مدیر کاروان هم نتیجه ای در بر نداشت و مدیر کاروان تلفن همراه را جواب نداد.

انتهای پیام/

زائران این کاروان انتظار دارند که مسئولین حج و زیارت استان علت بروز این حادثه را پیگیری کرده و بر امور کاروانها زیارتی نظارت بیشتری به خرج دهند.

راه اترک

 

ارسال نظر

آخرین اخبار