یاسین رامین با مدرک دکترا در حالی جایگزین محمد مهدی فداکار داورانی شده که در سوابق فرد قبلی، سمت هایی چون "معاون وزیر" در سایت رسمی سخت آژند، ذکر شده است.

شغل این روزهای «یاسین رامین» چیست؟+ سند

به گزارش گلستان 24، یکی از موضوعات مهمی که طی روزها و هفته های اخیر در خصوص ان بحث می شود، فعالیت های اقتصادی یاسین رامین همسر یکی از مشهورترین هنرپیشه های زن ایرانی و فرزند یکی از مسئولان دولت سابق است که اهالی رسانه نقش موثری در شناساندن وی به جامعه داشتند.


یاسین رامین پس از سالها فعالیت در خارج از کشور، چند سالی است به خاطر ازدواج و علاقه به بازگشت به کشور، در ایران ساکن شده و حضور وی در برخی مراسمات هنری و همایش ها به همراه مهناز افشار، موجبات شهرت بیشتر وی را فراهم کرده است.

اما اینکه وی پس از بازگشت به کشورمان و جدا شدن از مجموعه های وابسته به سازمان هلال احمر، به چه فعالیتی مشغول است، موضوعی است که با کمی جستجو و بررسی می توان به آن دست یافت. بر اساس اعلام این شرکت به سازمان بورس، یاسین رامین به نمایندگی از گروه سرمایه گذاری توسعه و عمران جیرفت ایرانیان، وارد هیئت مدیره شرکت سخت آزند که از جمله شرکت های بورسی محسوب می شود، شده است.

شغل یاسین رامین
 

بر اساس این صورتجلسه منتشره، مشخص می شود که هیئت مدیره شرکت سخت آزند در تاریخ 11 اردیبهشت ماه امسال دستخوش تغییراتی شده و قرار است از این پس، یاسین رامین به عنوان مدیرعامل یک شرکت بورسی مشغول فعالیت باشد.

بر اساس اطلاعات منتشره، شرکت سخت آژند (سهامی عام) در سال 1374 با هدف ایجاد مجموعه‌ ای جهت مدیریت سرمایه‌گذاری در ساخت مجتمع‌ های مسکونی، تجاری و اداری در ایران و کشورهای همسایه تأسیس شده و به عنوان یکی از معدود شرکت های خصوصی فعال در بورس در حوزه‌ سرمایه‌ گذاری مسکن محسوب شده و با نماد «ثاژن» در بازار معاملات بورس تهران به ثبت رسیده است.

 

شغل یاسین رامین
اسامی هیئت مدیره سخت آژند در سایت شرکت - همچنان عضوی که یاسین رامین جایگزین وی شده در سایت دیده می شود

 

البته یاسین رامین با مدرک دکترا در حالی جایگزین محمد مهدی فداکار داورانی شده که در سوابق فرد قبلی، سمت هایی چون  "معاون وزیر" در سایت رسمی سخت آزند ذکر شده است و قطعا توانمندی ها و تخصص مدیرعامل جدید به گونه ای بوده که حاضر شده اند وی را جانشین فردی با کارنامه قوی اجرایی کنند؛ هرچند که این تغییر، در سایت رسمی شرکت مذکور اطلاع رسانی نشده است.

عمارنامه

 

ارسال نظر

آخرین اخبار